آماده‌باش بیش از ۱۱۰۰ پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر

آماده‌باش بیش از ۱۱۰۰ پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش یک هزار و ۱۷۸ پایگاه امدادی ویژه حوادث احتمالی در زمستان امسال خبر داد و گفت: برای سرعت بخشیدن به عملیات امدادرسانی، در ۱۰۰ نقطه حادثه‌خیز و گردنه‌های اصلی کشور، پست‌های موقت امدادی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر «مهدی ولی پور» افزود: بر اساس هشدار سازمان هواشناسی، از عصر امروز در اکثر نقاط کشور به غیر از هرمزگان و سیستان و بلوچستان شاهد بارندگی خواهیم بود که در ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی برف و کولاک ایجاد خواهد شد به همین دلیل امدادگران در استان هایی که احتمال وقوع برف، کولاک و سیل در آنها وجود دارد در وضعیت آماده‌باش هستند.

ولی پور گفت: استان هایی مانند آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان احتمال بارش برف و استان های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر نیز احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی وجود دارد که تیم ها و نیروهای سازمان امداد و نجات هلال احمر در حالت آماده باش قرار دارند و اگر حادثه‌ای رخ دهد وارد عمل خواهند شد.

رئیس سازمان امداد و نجات افزود: در صورت بسته شدن جاده ها نیز امکان اسکان اضطراری در پایگاه ها و اماکن بین راهی با رعایت دستورالعمل بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا پیش بینی شده است.

۲۳۵۲۳۱

پست بعدی

ببینید | جزئیات همکاری جدید ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

ج دسامبر 17 , 2021
ایران به صورت داوطلبانه مجوز تعویض دوربین‌های آسیب دیده از خرابکاری اخیر در مجتع تسای کرج را به بازرسان آژانس داد تا برخی از ادعاها و نگرانیهای آژانس برطرف شود. ایران برای تعویض دوربین‌های آسیب دیده در سایت کرج 3 شرط تعیین کرده است و همینطور تصاویر ضبط شده طبق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000