افزایش ۴۲ درصدی بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی

افزایش ۴۲ درصدی بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی

براساس لایحه بودجه سال آینده، بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی از ۱۵۷۱ هزار میلیارد تومان در بودجه سالجاری به ۲۲۳۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در لایحه بودجه سال آینده بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی معادل ۲۲۳۱ هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان تعیین شده است.

این در حالی است که در بودجه سالجاری این رقم به میزان ۱۵۷۱ هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان بوده و با افزایش ۴۲ درصدی مواجه شده است.

بودجه بانک‌ها و شرکت‌های دولتی ۴۲ درصد زیاد شد 

از سوی دیگر، میزان بودجه تخصیص یافته به شرکت‌های دولتی، ۱ هزار و ۹۳۱ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

این در حالی است که سال گذشته معادل یک هزار و ۵۹۱ هزار و ۶۵۷ میلیارد تومان به شرکت‌های دولتی تخصیص داده شده بود که امسال این رقم با افزایش ۳۴۰ هزار میلیارد تومانی مواجه شده است.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

معرفی هیات داوری جایزه شهید آوینی در جشنواره سینماحقیقت

ی دسامبر 12 , 2021
هیات داوری بخشِ جایزه شهید آوینیِ پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت معرفی شدند. امسال، ۲۹ فیلم برای دریافت این جایزه، باهم رقابت می‌کنند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی فارسی، عبدالستار کاکایی و مصطفی رزاق‌کریمی، سه داور بخش شهید آوینی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران (سینماحقیقت) هستند. این هیات داوری، برگزیدگان جایزه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000