«فضای جهاد و شهادت» در وزارت کشور ، رمز موفقیت از نگاه وزیر

«فضای جهاد و شهادت» در وزارت کشور ، رمز موفقیت از نگاه وزیر

وزیر کشور گفت: اگر انقلاب پیروز شد به دلیل فضای انقلابی حاکم بر آن بود و اگر در وزارت کشور بخواهیم موفق باشیم باید فضای جهاد و شهادت حاکم باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در نشستی صمیمانه با یادگاران شهدای شاغل در وزارت کشور خطاب به آنان، گفت: به فرزند شهید بودن افتخار کنید و بر خود ببالید که یادگار شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستید.

وزیر کشور با تاکید بر اهمیت مفهوم شهادت در انقلاب اسلامی، افزود: امروز بعد از ۱۴۰۰ سال یک حکومت اسلامی داریم که البته در میانه راه است و به خوبی درک می‌کنیم که اگر مفهوم شهادت نبود امتداد اسلام هم نبود.

وحیدی با بیان اینکه یکی از پایه‌های رشد و تکامل، فضای فرهنگی است، خاطرنشان کرد: اگر انقلاب پیروز شد به دلیل فضای انقلابی حاکم بر آن بود و اگر در وزارت کشور بخواهیم موفق باشیم، باید فضای جهاد و شهادت حاکم باشد.

2123219

پست بعدی

افزایش معنادار بودجه نهادهایی مانند صدا و سیما با رویکرد توزیع عادلانه بودجه ناسازگار است

ی دسامبر 12 , 2021
معین الدین سعیدی از نمایندگان مجلس یازدهم بر این باور است که ما برای رشد اقتصادی ۸ درصدی، حداقل به سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد دلاری خارجی نیاز داریم که امکان رخ دادن آن در شرایط فعلی کشور بسیار بعید است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از کش و قوس های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000