پیام‌هایی که سپند امیرسلیمانی را به گریه انداخت

پیام‌هایی که سپند امیرسلیمانی را به گریه انداخت

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سپند امیرسلیمانی، با حضور در برنامه تلویزیونی «احوالپرسی» درباره ابتلای خود به بیماری کرونا و همدلی مردم برای سلامتی‌اش صحبت کرد.

سپند امیرسلیمانی در این برنامه عنوان داشت: «به علت بستری شدن یک ماهه در بیمارستان، گوشی موبایل من سی روز خاموش بود و بعد از اینکه آن را روشن کردم تا ۴۸ ساعت می‌گریستم چراکه با حجم عظیمی از پیام‌های همدلانه مردم مواجه شدم. در میان آن‌ها پیام یک دختر بچه سه ساله وجود داشت که مرا به شکل ویژه‌ای تحت تأثیر قرار داد. او گفته بود «من همیشه از فرشته مهربون می‌خواستم برام لباس عروس بیاره، اما حالا فقط می‌خوام تابنده (کاراکتر او در برنامه «کلبه عموپورنگ») حالش خوب بشه»!

سپند امیرسلیمانی در سالی که در آستانه آخرین فصل آن هستیم، در برنامه کودکانه‌ی عمو پورنگ نقش یک کرم شب‌تاب به نام تابنده را بازی می‌کند و به موجب آن محبوبیت خاصی را بین گروه سنی خردسال و کودک به دست آورده است. او، از آن دسته هنرمندانی است که به بیماری کرونا مبتلا شدند و تا دم مرگ رفتند و بازگشتند.

۵۸۵۸

پست بعدی

زیباکلام : کل کل ممنوع! می پذیریم غربی‌ها بدون شرط تسلیم مذاکره کننده انقلابی ایران شده اند

ش دسامبر 11 , 2021
صادق زیباکلام نوشت: دوستان شما را به خدا اینقدر با تیم مذاکره کننده کل کل نکنیم. ما دربست می پذیریم که جناب باقر کنی درست می فرمایند و غربی‌ها بدون شرط تسلیم مذاکره کننده انقلابی ایران شده اند. به گزارش خبرآنلاین ، زیبا کلام در توئیت خود نوشت : دوستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000