واکنش قاضی زاده به سئوالی درباره راه حل سه روزه او برای بورس

واکنش قاضی زاده به سئوالی درباره راه حل سه روزه او برای بورس

انتخاب نوشت : قاضی زاده در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شاهد در پاسخ به سئوالی درمورد راه حل سه روزه او برای بورس گفت: من که رئیس جمهور نیستم. از کجا می دانید من برنامه ام را تحویل ندادم؟

مراسم گرامیداشت روز دانشجو امروز با حضور قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید در دانشگاه شاهد برگزار شد. قاضی زاده در این مراسم در پاسخ به سئوالی درمورد راه حل سه روزه او برای بورس گفت: من که رئیس جمهور نیستم. از کجا می دانید من برنامه ام را تحویل ندادم؟

وی افزود: گفته ام چگونه سه روزه مشکل را حل می کنم. در حوزه خودم سوال بپرسید، من جزء تیم اقتصادی دولت نیستم و از سخنگوی اقتصادی دولت بپرسید.وی گفت: تمامی برنامه هایم را که در زمان انتخابات اعلام کردم تحویل دولت دادم.

21

پست بعدی

بازداشت مظنون به قتل جمال خاشقچی در پاریس

س دسامبر 7 , 2021
فرد مظنون به قتل جمال خاشقچی، خبرنگار منتقد دولت سعودی در پاریس پایتخت فرانسه بازداشت شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مردی اهل عربستان سعودی به نام خالد عاید العتیبی که از مظنون‌های قتل جمال خاشقچی است، در فرودگاه شارل دوگل در پاریس بازداشت شد. او یکی از ۲۶ مظنونی است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000