کتابِ «دا» به چاپ صدوپنجاه‌ونهم رسید

کتابِ «دا» به چاپ صدوپنجاه‌ونهم رسید

چاپ صدوپنجاه‌ونهمِ «دا» که خاطرات یک رزمنده زن از جنگ هشت ساله ایران و عراق است و پرشُمارگان‌ترین کتاب سال‌های اخبر به شمار می‌آید، به بازار نشر آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «دا» که دربردارنده خاطرات سیده‌زهرا حسینی است و سیده‌اعظم حسینی آن را به نگارش درآورده، به چاپ صدوپنجاه‌ونهم رسید.

در توضیح ناشر این کتاب آمده است: «راوی این کتاب در پرداخت خاطرات خود به گونه‌ای، موضوعاتی چون روزهای آغازین جنگ، روزهای مقاومت در خرمشهر، روزهای اشغال شهر و همچنین ادامه زندگی در اردوگاه را مورد اشاره قرار داده است.»

در این کتاب، سیده‌زهرا حسینی، خاطرات خود از روزهای مقاومت خرمشهر و روزهای پس از آن را با جزئی‌ترین موارد روایت می‌کند تا آن‌جا که این گونه جزئی‌نگری و بیان لحظه لحظه وقایع باعث شده است تا بسیاری، این کتاب را رمان بنامند.

راوی در آن روزها تنها ۱۷ سال داشته و اهمیت این کتاب شاید در این باشد که وقایع جنگ ما برای اولین‌بار از زاویه دید یک دختر نوجوان روایت شده است.

۵۷۵۷

پست بعدی

دستور مکتوب برای ورود سازمان بازرسی صادر شد / اژه ای : روال بورس ، عادی و متعارف نیست

د دسامبر 6 , 2021
مرکز رسانه قوه قضاییه، نوشت : رئیس قوه قضائیه گفت: قرائن و شواهد این گونه حکایت می‌کند یک روال عادی و متعارف در بورس رقم نمی‌خورد، بنابراین بار دیگر رسیدگی به این موضوع را درخواست می‌کنم. دستور مکتوب این موضوع به رییس سازمان بازرسی کل کشور هم ابلاغ شد حجت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000