پیشنهادهای مهم مجلس برای ارز 4200 تومانی از زبان رئیس کمیسیون اقتصادی

فارس نوشت:رئیس کمیسیون اقتصادی با انتقاد از نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی اعلام کرد که مجلس بنا دارد در لایحه بودجه سال 1401 این نحوه تخصیص را اصلاح کند.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت اصلاح ارز 4200 تومانی اظهار داشت: فوریت لایحه دولت برای اصلاح ارز 4200 تومانی در صحن علنی مجلس رأی نیاورد و قطعاً در لایحه بودجه 1401 پیشنهادات خود را در این زمینه به مجلس ارائه خواهد کرد.

مجلس در بودجه سال 1401 به‌دنبال اصلاح نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی است

وی افزود: نظر کارشناسی من آن است که بایستی نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی تغییر اساسی کند و مجلس یازدهم قطعاً در لایحه بودجه 1401 نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی را اصلاح خواهد کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: هدف مجلس شورای اسلامی از اصلاح نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی نفع همه مردم است. این در حالی است که بیشتر صبحت‌های صورت گرفته بین دولت و مجلس پیش‌تر درباره حذف این ارز بود اما نمایندگان با آن مخالفت کردند و اعلام کردیم که باید نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی اصلاح شود.

پورابراهیمی گفت: هم‌اکنون دو پیشنهاد درباره استمرار ارز 4200 تومانی وجود دارد که پیشنهاد اول مربوط به واردات کالاهای اساسی است و پیشنهاد دوم مربوط به حمایت از مصرف‌کنندگان است؛ رویکرد منطقی‌تر تخصیص ارز 4200 تومانی برای مصرف‌کنندگان است و نظر مجلس تغییر روش این نحوه تخصیص در بودجه 1401 است و برهمین اساس منتظر لایحه دولت برای بودجه سال آینده هستیم.

217

پست بعدی

عکس | لیدی گاگا در نقش این شخصیت جنجالی جایزه گرفت

ش دسامبر 4 , 2021
لیدی گاگا برای بازی در فیلم «خاندان گوچی» نقش شخصیتی جنجالی به نام پاتریتزیا رجیانی جایزه بهترین بازیگر زن حلقه منتقدان نیویورک را از آن خود کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پاتریتزیا رجیانی مشهور به «بیوه سیاه» فردی بود که نقشه قتل مائوریتزیو گوچی را کشید. داستان واقعی این قتل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000