گزارش عملکرد دولت رییسی روی میز اصلاح‌طلبان

گزارش عملکرد دولت رییسی روی میز اصلاح‌طلبان

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین و دانشگاه ها گفت: یک هفته در میان جلسه کنگره مجمع عمومی جبهه اصلاحات برگزار می‌شود، این جلسه در هیئت رئیسه و عمدتا با مباحث آسیب شناسی و موارد مربوط به طرز کار مورد بحث بوده است.

«محمود صادقی» دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین و دانشگاه ها، در رابطه با فعالیت‌های اخیر انجمن اسلامی، گفت: جلسات انجمن اسلامی مدرسین و دانشگاه ها به طور منظم هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود و جلسه شورای مرکزی داریم و هفته‌هایی که جلسه نداریم، جلسه دفاتر علمی فرهنگی و اجتماعی اقتصادی برپا است و یک هفته در میان جلسات این دفاتر برگزار می‌شوند یا جلسه شورای مرکزی داریم.

او در مورد مباحثی که در این جلسه برای کمک به دولت مطرح می‌شود توضیح داد: یکی از مباحث اصلی ما آموزش عالی است و تحولات آن و مسائلی از این دست مورد بحث است و اخیرا مبحث مهاجرت نخبگان را در دستور کار گذاشتیم و در این مورد تحقیقاتی انجام دادیم و از تحقیقات گذشته هم استفاده می کنیم. قرار بر این است سه تا چهار نشست برگزار شود.

وی افزود: مسائل سیاسی و اقتصادی و تنش‌های آبی در کشور از مباحثی هستند که اخیرا مورد بحث قرار گرفته اند.

صادقی در رابطه با جلسات جبهه اصلاحات و تصمیمات اخیر آن گفت: یک هفته در میان جلسه کنگره مجمع عمومی جبهه برگزار می‌شود و جلسه در هیئت رئیسه و عمدتا با مباحث آسیب شناسی و موارد مربوط به طرز کار مورد بحث بوده و همچنین تا اینجا برنامه هایی که برای ماه های آینده پیش بینی شده مورد بحث قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تا امروز حدوداً دو جلسه به گزارش عملکرد شورای شهر پنجم و گزارش عملکرد شهرداری اختصاص دارد؛ گزارش عملکرد دولت هم پیگیری شده و بنا بر این است که مطرح شود.

صادقی در پایان گفت: مسائل روز کشور و اتفاقاتی که می افتد مورد بحث قرار می‌گیرد و در بعضی از موارد اطلاع رسانی شده و بیانیه صادر می شود و بحث و گفتگو داریم.

23219

پست بعدی

میرحسین موسوی در صداوسیما / عکس

پ دسامبر 2 , 2021
صدا و تصویر میرحسین موسوی نخست وزیر دوران جنگ شب گذشته در صداوسیما پخش شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صدا و تصویر میرحسین موسوی نخست وزیر دوران جنگ در صداوسیما پخش شد. صداوسیما از سال ٨٨ پخش صدا و تصویر میرحسین موسوی را ممنوع کرده بود. 23219

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000