غیبت سیدحسن خمینی در حرم امام خمینی(ره) / عکس

غیبت سیدحسن خمینی در حرم امام خمینی(ره) / عکس

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش در اولین برنامه خود پس از أخذ رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با حضور در مرقد امام و بهشت زهرا با آرمان های مقدس شهدا و حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کرد.

یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پررش دولت سیزدهم، پس از تأیید صلاحیت و أخذ رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی، در نخستین برنامه خود، با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا و مرقد امام(ره) ، ضمن غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای ۷۲ تن، با آرمانهای مقدس امام (راحل) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد.

بطور معمول سید حسن خمینی در جریان دیدار مقامات و مسئولین در مرقد امام خمینی (ره) حضور داشته و آنها را همراهی می کند شاید عدم هماهنگی قبلی علت این غیبت باشد.

غیبت سیدحسن خمینی در مراسم تجدید میثاق یوسف نوری با آرمان های امام خمینی(ره)

23217

پست بعدی

مردم پس از درگذشتِ ایران درودی و حمیدرضا صدر، به زندگی آن‌ها علاقه‌مند شدند

ی نوامبر 28 , 2021
«از قیطریه تا اورنج‌کانتی»، اتوبیوگرافی (زندگی‌نامه خودنوشتِ) زنده‌یاد حمیدرضا صدر، همان‌طور که در شهریور و مهر پرفروش بود در آبان نیز پر خواننده است و در کنار آن، «در فاصله دو نقطه»ی ایران درودی نیز وارد گودِ رقابتِ کتاب‌های پرفروش شده است. نرگس کیانی: برای به‌دست‌آوردن عناوین کتاب‌های پرفروش هر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000