۲۰۰ خانوار شوشتری از آب‌گرفتگی آسیب دیدند

۲۰۰ خانوار شوشتری از آب‌گرفتگی آسیب دیدند

شوشتر- استاندار خوزستان ضمن بازدید از مناطق خسارت دیده از آب‌گرفتگی در شوشتر گفت: ۲۰۰ خانوار شوشتری از آب‌گرفتگی آسیب دیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان شامگاه سه شنبه ضمن بازدید از مناطق خسارت دیده از آب‌گرفتگی شوشتر شامل منطقه شهرک علم الهدی، منطقه چشمه سوزن گر و مسکن مهر با اشاره به وقوع بارندگی غیرمترقبه با شدت بالا و وارد شدن خسارت به برخی مناطق شوشتر گفت: سه محله شامل ۲۰۰ خانوار در این شهرستان تحت تأثیر این آب‌گرفتگی قرار گرفته و آسیب دیدند.

وی یکی از دلایل خسارت‌های وارده به این مناطق مذکور را ناشی از بافت نامناسب شهری و عدم تمهیداتی که از قبل باید اندیشیده می‌شد، عنوان کرد و گفت: محل عبور آب و مسیلی که در منطقه وجود دارد باید پیش از شروع بارندگی‌ها باز می‌شد تا سر ریز نکند و وارد خانه‌های مردم نشود.

استاندار خوزستان، هدف از بازدید میدانی از مناطق آسیب دیده را بررسی مشکلات مردم و ارزیابی رسیدگی مسئولان اعلام و تاکید کرد: خسارت‌ها و مشکلات ایجاد شده برای اهالی این مناطق به سرعت جبران و برطرف شوند و در این راستا هماهنگی و تقسیم‌کاری میان دستگاه‌ها انجام شده است.

خلیلیان بر برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از وقوع این قبیل حوادث در آینده تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد که در چارچوب نظام توسعه شهری سازماندهی مجددی انجام شود تا از مشکلات آتی جلوگیری شود.

کد خبر 5359364

پست بعدی

پراید گران شد/ دنا ٣۴٢ میلیون تومان شد

س نوامبر 23 , 2021
روند قیمت ها در بین خودروهای پراید در حالی کماکان افزایشی است که روند قیمت ها در بین سایر خودروهای موجود در بازار ریزشی شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو از تداوم افزایش قیمت خودروهای پراید در بازار حکایت دارد به طوری که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000