وزیر اطلاعات پیام جدید صادر کرد

وزیر اطلاعات پیام جدید صادر کرد

ایرنا نوشت: وزیر اطلاعات در پیامی با تبریک هفته بسیج تاکید کرد: حضور عزتمندانه‌ بسیجیان در عرصه‌های مختلف جامعه مایه عزّت، سربلندی و مباهات است و همواره هر خدمتی که به بسیج و بسیجی مزین شد با موفقیت و سرفرازی همراه بوده است.

سید اسماعیل خطیب در این پیام افزود: بسیج شجره‌ طیبه‌ای است که توانمندی‌های تحسین برانگیز را به منصه‌ ظهور گذاشته و مایه‌ افتخار و سربلندی اسلام و میهن عزیزمان است و چه شیوا حضرت امام خمینی (ره) می‌فرمایند در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام زیرا که گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج ثمره‌ شیرین انقلاب اسلامی و پشتوانه‌ پیشرفت کشور است،گفت: رهبر عزیزمان فرمودند فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی است.

خطیب اظهار داشت: به راستی، بسیج رهرو راستین پیر جماران و مطیع اوامر رهبر معظّم انقلاب است و حضور عزتمندانه‌ این دلاوران جان برکف در عرصه‌های مختلف جامعه مایه عزّت، سربلندی و مباهات است و همواره هر خدمتی که به بسیج و بسیجی مزین شد با موفقیت و سرفرازی همراه بوده است.

وی در این پیام خاطر نشان کرد: هفته‌ پر خیر و برکت بسیج را که یادآور ایستادگی، ایثار و شهادت است خدمت تمامی بسیجیان سلحشور تبریک و تهنیت می‌گویم و ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای این عزیزان، به روان پاک و مطهّر امام راحل و شهدای گلگون کفن بسیجی درود می‌فرستم.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

داریوش فرهنگ در نقش کاپیتان کشتی در سریال «سلمان فارسی»/ عکس

س نوامبر 23 , 2021
عکسی از نقش‌آفرینی داریوش فرهنگ در سریال «سلمان فارسی»، منتشر شده است. او در این مجموعه تلویزیونی، ناخدای کشتی هانیبال است که بیشتر عمرش را روی دریا می‌گذراند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تولید سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری، همچنان در حال انجام است و حدود ۲۵ درصد این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000