تغییر کف قیمتی دلار/صرافان دلار را در اول آذر۱۴۰۰ چند خریدند؟

تغییر کف قیمتی دلار/صرافان دلار را در اول آذر۱۴۰۰ چند خریدند؟

دلار برای چندمین روز متوالی نوسانی بسیار محدود را در بازار آزاد و صرافی بانکی تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز قیمت دلار در سومین روز هفته در صرافی‌های بانکی در کانال ۲۶ هزار تومان کمی نوسان داشت و در پایان معاملات نرخ هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به قیمت۲۶ هزار و۷۹۵ تومان اعلام شد.نرخ خرید دلار از مردم در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۲۶ هزار و ۲۶۵تومان گزارش شد. مرز روانی نرخ دلار در صرافی‌های بانکی برابر با ۲۷هزار تومان اعلام شده است.به این ترتیب کف مقاومتی ۲۶ هزار تومان و سقف مقاومتی ۲۷هزار تومان گزارش شد.

دلار

بر اساس این گزارش ، قیمت فروش هر یورو نیز در صرافی‌های بانکی ۳۰ و ۵۵۲ تومان و بهای خرید آن از مردم نیز برابر با ۲۹ هزار و ۹۴۷تومان گزارش شد.

در بازار آزاد اما قیمت دلار به ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان رسید و همین امر سبب شد بهای خرید دلار از مردم در بازار آزاد ۲۸ هزار تومان باشد.

یورو نیز در بازار آزاد ۳۱ هزار و ۹۸۲ تومان گزارش شد.

223223

پست بعدی

کاهش آمار فوتی بعد از ۲۳۴ روز

د نوامبر 22 , 2021
باشگاه خبرنگاران نوشت: در حال حاضر ۶۶ درصد از مردم ایران به طور کامل واکسن زده اند. در حال حاضر بعد از ۲۳۴ روز آمار فوتی های ناشی از کرونا دو رقمی شده است .‌در حال حاضر بیش از ۱۰۲ میلیون دز واکسن تزریق شده است و ۸۳ درصد از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000