نسل جدید نرم افزارهای حسابداری همگام با الکترونیکی شدن سازمان ها

نسل جدید نرم افزارهای حسابداری همگام با الکترونیکی شدن سازمان ها

کمتر شخصی را می‌توان پیدا کرد که یک بار خرید اینترنتی انجام نداده باشد یا سرویس خدماتی آنلاین نگرفته باشد. اگر جستجویی در فضای وب انجام دهید، کسب و کارهایی را در اینترنت می‌بینید که حتی یک درصد احتمال آنلاین‌شدنشان را نمی‌دادید. به همین دلیل است که نسل جدید نرم افزارهای حسابداری پا به عرصه وجود گذاشته‌اند.

صنعت حسابداری نیز مانند بقیه صنایع B2B راهش را به فضای مجازی باز کرده است. ایجاد و رشد روزافزون نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین گواه اهمیت این نرم‌افزار برای کسب و کارها، اداره‌ها و سازمان‌ها است.

یکی از ویژگی‌های اساسی برنامه‌های حسابداری یکپارچگی و آنلاین‌بودن است. نرم‌افزاری که ابری و تحت وب نباشد، نمی‌تواند به راحتی اطلاعات را ذخیره‌سازی، همگام‌سازی و کدگذاری کند. نرم افزار حسابداری آنلاین همچنین به شفافیت مالی سازمان‌ها و ارگان کمک زیادی می‌کند.

مزایای نسل جدید نرم افزارهای حسابداری

در طی سالیان گذشته، دفاتر حسابداری، فایل‌های اکسل و نرم‌افزار دسکتاپ حسابداری به اندازه کافی برای نگه‌داشتن حساب کسب و کارها به کار رفته‌اند. حالا کسب و کارهای مدرن کوچک و متوسط به دنبال راه‌حلی چابک‌تر برای انجام امور حسابداری‌شان هستند.

از طرف دیگر، با بروز پدیده کرونا و تغییر عادات اجتماعی و بیزنسی ما، بسیاری از کسب و کارها کارشان را بصورت دورکار ادامه دادند. تغییر شیوه کاری کسب و کارها باعث شد تا به راه‌حلی منعطف برای دسترسی به امور مالی نیاز داشته باشند.

در ادامه برخی از ویژگی‌های نرم افزار حسابداری آنلاین را برمی‌شماریم:

رابط کاربری ساده

نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین آنقدر خوش رنگ و لعاب و دردسترس طراحی شده‌اند که هرکسی با هر سطح دانشی بتواند بهره کافی را ببرد.

در ساخت اپلیکیشن‌های حسابداری، نیاز مدیران کسب و کار محور طراحی نرم افزار قرار گرفته است. رسیدگی به امور مالی در قدیم با دفاتر کاغذی، زمان زیادی از کارآفرینان می‌گرفت. اما امروزه تجربه کار با نرم افزار های آنلاین آنقدر ساده و کاربردی است که زمان و انرژی زیادی از شما نمی‌گیرد.

اتوماسیون‌کردن تسک‌ها

حسابداری ابری راه‌های زیادی برای تسهیل رسیدگی به امور مالی پیش پای شما می‌گذارد. در این نرم افزار، برخی از فعالیت‌های مالی که نیاز به دستی واردکردن اطلاعات داشت، بطور خودکار در پس‌زمینه انجام می‌شود.

همچنین، با اتصال نرم افزار حسابداری به حساب بانکی‌تان می‌توانید بطور خودکار یادآور پرداخت مالی دریافت کنید یا صورتحساب بگیرید. اتوماسیون‌سازی به شما یا حسابدارتان امکان تسلط کامل به تمام امور مالی را می‌دهد و زمانش را برای تمرکز بر جنبه‌های دیگر کسب و کار خالی می‌کند.

نرم‌افزار مقیاس‌پذیر

نرم افزارهای حسابداری که به صورت تحت وب و ابری طراحی شده‌اند تا براساس نیازهای کسب و کارهای مختلف، قابلیت‌های خود را کم و زیاد کنند. به این ویژگی مقیاس‌پذیری می‌گویند که بخاطر وجود انواع بیزنس‌ها در اندازه‌های مختلف بسیار ضروری است.

قابلیت یکپارچه‌سازی و اتصال به افزونه‌های مختلف و نرم‌افزارهای شخص ثالث از دیگر ویژگی‌های لازم نرم افزار حسابداری آنلاین است.

نگاه کلی و در لحظه به وضعیت کسب و کار

قدیمی‌های کسب و کار که از دفاتر ثبتی برای نگه‌داشتن حساب و کتابشان استفاده می‌کردند، همیشه در پایان روز، هفته یا ماه به رفع و رجوی امور مالی خود می‌پرداختند.

با این حال، نرم‌افزارهای ابری حسابداری شما را قادر می‌سازند تا هر لحظه دسترسی به امور مالی خود داشته باشند. این ویژگی به خصوص برای کسب و کارها کوچک که باید حواسشان به دخل و خرج باشد، دید کلی و مناسبی از وضعیت مالی می‌دهد.

نسل جدید نرم افزارهای حسابداری همگام با الکترونیکی شدن سازمان ها

نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر

با بررسی و مقایسه نرم‌افزارهای حسابداری نصبی یا لوکال به این نتیجه رسیدیم که حسابداری باید آنلاین و ابری باشد. بدین ترتیب، امکان یکپارچه‌سازی با دیگر نرم‌افزارها مثل CRM و باشگاه مشتریان به وجود می‌آید.

نرم افزار هوفر نه تنها کم و کاستی نسبت به رقبای آنلاین و آفلاین ندارد، بلکه متناسب با نیاز بازار و شناسایی نقاط ضعف حسابداری در هر صنعت امکانات خود را گسترش داده و همواره در حال پیشرفت و به‌روزرسانی است.

نرم افزار حسابداری اندروید هوفر

حسابدارها و مدیران کسب و کار امروزه دیگر نمی‌توانند همیشه پای سیستم باشند و حساب کتاب کنند. همه مردم مجهز به گوشی موبایل هستند و محبوبیت اپلیکیشن‌های موبایل پیوسته در حال افزایش است.

در همین راستا، هوفر نیز نرم افزار حسابداری اندروید خود را برای دسترسی به امور مالی کسب و کارتان در هر زمان و مکانی طراحی کرده است

هوفر دارای نسخه‌های مختلف بازرگانی، مالی، تولیدی، خدماتی، پیمانکاری، فروشگاهی و غیره است و استفاده از دموی نرم افزار حسابداری هوفر برایتان هزینه‌ای دربر ندارد.

برای دریافت نسخه دمو نرم افزار حسابداری هوفر با ما در تماس باشید.

۰۲۱-۹۱۰۱۳۳۴۲

درخواست دموی نرم افزار حسابداری هوفر

پست بعدی

ببینید | توصیه سخنگوی وزارت خارجه به غرب: جای عملیات روانی برای توافق عملی به وین بیایید!

د نوامبر 22 , 2021
سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران گفت: امیدواریم طرف‌های مقابل به جای شبهه افکنی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی، با اراده جدی و دستیابی به توافق عملی به وین بیایند. دریافت 2 MB 264 256

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000