امام جمعه ابرکوه: چرا اسامی بی محتوای گبری را به اسم نام آریایی روی نوزادان می‌گذارند؟

امام جمعه ابرکوه: چرا اسامی بی محتوای گبری را به اسم نام آریایی روی نوزادان می‌گذارند؟

فارس نوشت: امام جمعه ابرکوه گفت: چه کسی جز پرچمداران فرهنگی می بایست با فرهنگ بدحجابی و بی حجابی، فحشا گرایی، اختلاس، بیت المال خواری، رباخواری و … مقابله می کرد. چه کسی باید جوابگوی رواج اسامی سخیف و بی محتوای گبری و غربی و مُحقّر باشد که به اسم نام فارسی و آریایی بر روی نوزادان و فرزندان خود می گذارند و رفته رفته به خانواده‌های مذهبی هم سرایت کرده است.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: چرا مسئولین عملاً از این پدیده ای که هویت و ظواهر دینی جامعه فردا را هدف گرفته حمایت می‌کنند و چرا خانواده‌ها به نام نوگرایی فریب می‌خورند و تسلیم دسیسه هایی می‌شوند که ضد فرهنگ دینی است.

وی ادامه داد: حفظ فرهنگ دینی و انقلابی، مدیریت انقلابی می خواهد که امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد آن باشیم. دولتی که تا کنون در عرصه های سیاست خارجی، مدیریت میدانی در داخل کشور، انجام سفرهای هفتگی استانی، رسیدگی به حادثه دیدگان و زلزله زدگان، ساده‌زیستی و همگرایی با دیگر قوا، خوش درخشیده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه یادآور شد: در بخش اجرایی، اقتصادی و معیشت، مشکلات همچنان در سفره های خالی مردم خودنمایی می کند و به نظر می رسد که نبض اقتصاد کشور هنوز در دست زالو صفتان سودجو و حرام خوار است. تا در دولت جدید انقلاب اداری رخ ندهد، دست موریانه های نفوذی قطع نشده و دولت عملا در بخش های میانی و پایینی متحول و جوان نشود، کار به سرانجام نمی رسد.

وی ضمن گلایه از مانع تراشی بر سر راه تولید و عدم حمایت و پشتیبانی لازم از مولدین، ابراز کرد: بر خلاف دولت بی کفایت قبل، ما دولت فعلی را دولت امید می‌دانیم و برخورد فرض و واجب می دانیم از دولت حمایت کنیم.

خطیب جمعه ابرکوه عنوان کرد: ما وظیفه داریم جلوی تحریکات و عملیات به هم ریختن سیستم عصبی جامعه را بگیریم و صبورانه مشکلات را چند صباحی دیگر تحمل کنیم تا مسئولین جدید کشور بتوانند از خرابی‌های دولت قبل آواربرداری کرده و اقدامات اساسی را انجام دهند؛ چرا که اکسیر صبر انقلابی در آوردگاه جهاد اقتصادی، کارساز است.

23231

پست بعدی

موسیقی عامه‌پسند را دوست داریم؛ پیام تشییع‌کنندگانِ پیکرِ سجاد رزمجو

ی نوامبر 21 , 2021
علی مغازه‌ای، پژوهشگر موسیقی نواحی معتقد است تجمع شکل‌گرفته برای بدرقه پیکرِ سجاد رزمجو نشان از جایگاه این هنرمندِ موسیقی عامه‌پسند در دل مردم داشت و هر چه قدر هم بر این آتش زیر خاکستر سرپوش گذاشته‌ شود، خاموش نمی‌شود و شعله‌اش در جایی سر می‌کشد. نرگس کیانی: صدای کِل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000