حمله شدید کیهان به روزنامه جمهوری اسلامی

حمله شدید کیهان به روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه کیهان با انتقاد از روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:استاد شهید مطهری می‌فرمودند ما حاضریم به مارکسیست‌ها و کمونیست‌ها در دانشگاه کرسی بدهیم که تدریس بکنند اما گروه‌های التقاطی حق ندارند از امام خمینی دم بزنند یا در تظاهرات خود عکس آیت‌الله خمینی را سر دست بگیرند، بلکه اقتضای صداقت و انصاف این است که عکس لنین و استالین را بلند کنندو تشخیص را برای مردم دشوار نکنند.

حالا متاسفانه همین حرف را باید به برخی متولیان روزنامه «جمهوری اسلامی» یا برخی عناصر نفوذی و غربگرا یادآور شد که اگر می‌خواهید سنگ غربگراها و عناصر معارض با کشور به انقلاب و جمهوری اسلامی را بر سینه بزنید، مختارید. اما حق ندارید این کار را با گرو گرفتن روزنامه «جمهوری اسلامی» انجام دهید و به قول معروف، گندم‌نمایی و جو فروشی بگیرید!

23302

پست بعدی

پاسخ عضو جامعه روحانیت مبارز به سکوت بزرگان: ما سکوت نکردیم،چرخش قدرت را پذیرفته ایم

ی نوامبر 21 , 2021
قرن نو نوشت:عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: از قدیم گفته‌اند قدرت دوره‌ای است. یک روز من نماینده بودم و امروز دیگر نماینده نیستم. اگر بنا بود که من همیشه نماینده باشم دیگر نوبت به شخص دیگری نمی‌رسید. این چرخش قدرت را باید امری طبیعی دانست. یک روز به روحانی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000