نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: در فضای مجازی غیر منصفانه می‌گویند ایشان برادر داماد است / آموزش و پرورش با بحران‌های متعددی روبرو است

نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: در فضای مجازی غیر منصفانه می‌گویند ایشان برادر داماد است /  آموزش و پرورش با بحران‌های متعددی روبرو است

مهر نوشت: نماینده مردم تهران گفت که در فضای مجازی غیر منصفانه می‌گویند ایشان برادر داماد است اما هیچ کس نمی‌گوید که ایشان برادر شهید است.

زهره الهیان نماینده مردم تهران گفت: گذاشتن افراد باتجربه ولی تکراری، استمرار وضع موجود در آموزش و پرورش است. این وزارتخانه با بحران‌های متعددی روبرو است.

در ادامه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، زهره الهیان نماینده مردم تهران در موافقت با «مسعود فیاضی» گفت: خدای خود را شاهد می‌گیرم تا همین امروز صبح تصمیمی برای نطق و موافقت با وزیر محترم پیشنهادی برای آموزش و پرورش نداشتم؛ علتش نیز این بود که احساس کردم همانطور که رئیس جمهور محترم فرمودند، ما باید حجتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: لذا بعد از دقت در برنامه‌ی ایشان و صحبت با صاحب نظران به این جمع‌بندی رسیدم که در موافقت با او سخن بگویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در پاسخ به همکارم، جناب آقای دلخوش عرض می‌کنم که دولت آقای رئیسی بیشترین تعداد اعضای هیئت علمی را در کابینه خود نسبت به دولت‌های قبلی دارند.

وی تصریح کرد: باید در آموزش و پرورش، علاوه بر نگاه استراتژیک، نگاه آینده پژوهانه نیز داشته باشیم زیرا این وزارتخانه نیروی انسانی و مدیران آینده کشور را تعیین می‌کند.

الهیان با بیان اینکه آموزش و پرورش آینده ایران اسلامی را تضمین می‌کند، گفت: وزیر باید دارای ویژگی‌هایی مانند کارآمد، کارشناسی، کلان‌نگری، پاکدستی و ضد فساد بودن و انقلابی باشد.

وی اضافه کرد: گذاشتن افراد باتجربه ولی تکراری، استمرار وضع موجود در آموزش و پرورش است. آموزش و پرورش با بحران‌های متعددی روبرو است.

الهیان تصریح کرد: در فضای مجازی غیر منصفانه می‌گویند ایشان برادر داماد است اما هیچ کس نمی‌گوید که ایشان برادر شهید است.

215

پست بعدی

سجاد رزمجو، خواننده کهگیلویه و بویراحمد، درگذشت

س نوامبر 16 , 2021
سجاد رزمجو، خواننده محلی استان کهگیلویه و بویراحمد، پس از ۱۰ روز بستری شدن در بیمارستان به‌دلیل سوختگی شدید، دیشب (دوشنبه ۲۴ آبان) درگذشت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سجاد رزمجو، خواننده، که روز جمعه ۱۴ آبان، در حادثه انفجار خانه‌اش، دچار سوختگی شده بود، درگذشت. این خواننده کهگیلویه و بویراحمد، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000