نماینده مخالف وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش: فیاضی حتی یک روز هم مدیر یک مدرسه نبوده است

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش: فیاضی حتی یک روز هم مدیر یک مدرسه نبوده است

فارس نوشت: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فردی که حتی یک روز هم مدیریت یک مدرسه را برعهده نداشته و حتی سابقه مدیرکلی هم ندارد چگونه می‌تواند وزیر آموزش و پرورش باشد.

حجت الاسلام محمد باقری نماینده مردم بناب در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش و در مخالفت با آن اظهار داشت: من و خانواده‌ام 20 سال است که با آیت‌الله رئیسی آشنا هستیم و او را می‌شناسیم و با او رفت و آمد داریم. او را فرادی انقلابی و جهادی می‌دانم و در برهه فعلی انقلاب او می‌تواند بهترین رئیس جمهور باشد، ضمن اینکه آیت‌الله رئیسی بارها با نخبگان و متخصصان نشست‌های متعددی برای رفع مشکلات کشور داشته است.

وی افزود: من نه اصوگلرای تند هستم و نه اصلاح طلب تند، بلکه فردی مستقل هستم، ضمن اینکه معتقدم باندبازی‌های اصولگرایی و اصلاح طلبی پدر مملکت را درآورده است و باید طبق نظر مقام معظم رهبری اصولگرای اصلاح طلب باشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان طور که آیت‌الله رئیسی در مجلس اعلام کردند که برای معرفی آقای فیاضی به عنوان گزینه پیشنهاد وزارت آمموزش و پرورش به حجت شرعی رسیده‌اند، نمایندگان مجلس هم باید برای رأی به وزیر آموزش و پرورش به حجت برسند.

باقری گفت: یک میلیون نفر در آموزش و پرورش معلم با مدارک دکتری و کارشناسی ارشد و… داریم؛ آیت‌الله رئیسی آیا در بین این یک میلیون نفر فردی قوی و دارای تحصیلات تکمیلی پیدا نکردند که به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی کنند.

باقری: انتخاب فیاضی توهین به آموزش و پرورش و معلمان است/ فیاضی هیچ کجا تحولی ایجاد نکرده

وی افزود: آیت‌الله رئیسی فرمودند که 20 گزینه برای آموزش و پرورش وجود داشته است در حالی که این وزارتخانه پیش از این و در طول 40 سال اخیر مدیرپرور بوده و خیلی از مدیران آن به سایر وزارتخانه‌ها رفته‌اند، چرا بعد از 40 سال نمی‌توانیم یک نفر را برای وزارت آموزش و پرورش بگماریم؛ بین 290 نماینده مجلس تعداد زیادی معلم هستند که می‌توانند سکاندار وزارت آموزش و پرورش باشند.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: آقای فیاضی هم حتی یک روز هم مدیر مدرسه نبوده و تحقیق کردم و متوجه شدم حتی یک روز هم مدیرکل نبوده است.

نماینده مردم بناب در مجلس اظهار داشت: انتخاب آقای فیاضی به عنوان وزیر توهین به آموزش و پرورش و معلمان است. چرا بعد از گذشت 40 سال از انقلاب یک معلم باکرامت را پیدا نکردید که او بتواند به عنوان وزیر کرامت معلمان را حفظ کند.

وی افزود: در آموزش و پرورش مشکل برنامه نداریم زیرا سند تحول بنیادین بهترین برنامه و راهگشای مشکلات است در حالی که آقای فیاضی بدون برنامه بوده و حتی یک روز کار اجرایی انجام نداده است.

باقری گفت: توسعه همه جانبه کشور فقط توسط آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، ولی با انتخاب فیاضی تحولی که آیت‌الله رئیسی مدنظررشان است محقق نمی‌شود زیرا او در هیچ کجا تحولی ایجاد نکرده و در هیچ اداره کلی هم نبوده است.

نماینده مردم بناب در مجلس اظهار داشت: کمیسیون آموزش مجلس به این نتیجه رسید که آقای فیاضی به درد آموزش و پرورش نمی‌خورد و آنها به این حجت رسیدند و گزارشی را به صحن ارائه کردند. ضمن اینکه برای نمایندگان مجلس هم گزارش کمیسیون آموزش حجت شرعی محسوب می‌شود.

وی افزود: رئیس جمهور یک هفته فرصت دارد وزیر بعدی را انتخاب کند و این که می‌گویند این وزارتخانه 3 ماه معطل می‌ماند اشتباه است.

باقری در پایان از نمایندگان مجلس خواست به احترام معلمان به آقای فیاضی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش رأی ندهند.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

عبدلرضا نصاری؛ از خدمت در ارتش بعث صدام تا همکاری با سایت‌های شرط‌بندی!

س نوامبر 16 , 2021
خراسان نوشت: عبدالرضا نصاری،بازیگر نقش شهروز، از همکاران سایت شرط‌بندی در سریال امنیتی «سرجوخه»، این روزها با فیلم«تک تیرانداز» در نقش یک افسر بعثی هم روی پرده سینما است. عبدالرضا نصاری بازیگری که به تازگی با یکی از نقش‌های اصلی سریال «سرجوخه» به تلویزیون آمده، سال‌ها خاک صحنه خورده و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000