حضور تیم‌های مهندسی نیروی دریایی سپاه در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

حضور تیم‌های مهندسی نیروی دریایی سپاه در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

سپاه نیوز نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت که تیم‌های مهندسی نیروی دریایی سپاه با ماشین‌آلات مهندسی و گروه‌های امدادی در منطقه زلزله‌زده حضور دارند و در صورت نیاز گروه‌های بیشتری اعزام خواهد شد.

سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه فرمانده کل سپاه طی ابلاغی نیروی دریایی سپاه را مکلف به امدادرسانی به مردم کرده است، گفت: کار بازگشایی جاده سیرجان به بندرعباس که بواسطه زلزله و ریزش کوه مسدود شده بود با همت مهندسی نیروی دریایی سپاه به طول ۳۰ کیلومتر تا ساعت ۵ بامداد به اتمام رسید.

حضور تیم‌های مهندسی نیروی دریایی سپاه در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

وی افزود: ما کنار مردم هستیم و هر زمان و در هر نقطه ای نیاز باشد همه ما با تمام تجهیزات وارد خواهیم شدتا ان شاءالله ذره‌ای از آلام مردم کم شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تیم های مهندسی این نیرو با ماشین آلات مهندسی و گروه های امدادی در محل حضور دارند و در صورت نیاز گروه های بیشتری اعزام خواهند شد.

23219

پست بعدی

ترسیم دورنمای جدید روابط ایران و ترکیه توسط رئیسی/ صفت جدیدی که چاوش اوغلو به دولت سیزدهم داد

د نوامبر 15 , 2021
رئیس جمهور روابط نزدیک ایران و ترکیه را به نفع صلح و ثبات در منطقه دانست و گفت: همکاری‌های منطقه‌ای دو کشور باید به همکاری در عرصه بین‌المللی تبدیل شود و این نوع تعاملات با توجه به جایگاه مهم دو کشور می‌تواند در معادلات جهانی مؤثر باشد. سید ابراهیم رئیسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000