فروش ۲۲ میلیون دلاری سگ بزرگ قرمز

فروش ۲۲ میلیون دلاری سگ بزرگ قرمز

تسنیم نوشت: فیلم خانوادگی و ماجراجویی سگ بزرگ قرمز با فاصله کمی از جاودان‌ها توانست رتبه دوم جدول فروش هفته قبل در سینماهای آمریکا را بدست آورد. فیلم‌های سوم تا پنجم متعلق به فیلم‌های تجاری تل ماسه، زمانی برای مردن نیست و ونوم است.

فیلم "جاودان‌ها" برای هفته دوم نیز در صدر جدول فروش سینماهای آمریکا قرار گرفت.

این فیلم ماجراجویی و ابرقهرمانی در هفته دوم از اکران در ۴ هزار و ۹۰ سالن سینما، ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار از فروش کرد. فروش این فیلم تا روز یکشنبه از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد و در مجموع توانست به رقم ۱۱۸ میلیون دلار برسد. اگرچه این میزان فروش معیار قابل توجهی در دوران پیش از کرونا نیست؛ تنها تعداد انگشت شماری از فیلم‌ها در سال ۲۰۲۱ توانستند ۱۰۰ میلیون دلار در داخل آمریکا فروش کنند.

در بازار جهانی نیز این فیلم از ۴۹ کشور توانست ۴۸ میلیون دلار در هفته قبل فروش کند و در مجموع فروش جهانی خود را به ۱۲۶ میلیون دلار و در کل به ۲۸۱ میلیون دلار برساند. البته این فیلم در نظر منتقدان و مخاطبان نسبت به دیگر فیلم‌های مارولی نمره و امتیاز بالایی دریافت نکرده است. جاودان‌ها یکی از معدود مواردی است که در CinemaScore نمره کمتر از «A» از مخاطبان دریافت می‌کند.

دومین فیلم باکس آفیس در هفته قبل، فیلم خانوادگی و ماجراجویی "کلیفورد، سگ بزرگ قرمز"، بین روزهای جمعه تا یکشنبه از ۳ هزار و ۷۰۰ سینما ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش کرد. این فیلم بطور همزمان در سرویس آنلاین پارامونت پلاس نیز اکران شده است. این فیلم خانوادگی در روز اول اکران خود فروش خوبی داشت و ۲۲ میلیون دلار در پنج روز اول اکران فروش کرد.

"تل ماسه" نیز با ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در جایگاه سوم فروش هفته قرار گرفت و جمع فروش داخل خود را به ۹۳ میلیون دلار رساند. در باکس آفیس بین المللی، این فیلم آخر هفته ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش کرد و مجموع فروش خود را در خارج از کشور به ۲۵۸ میلیون دلار و فروش کلی خود را به ۳۵۱ میلیون دلار رساند.

در جایگاه چهارم فیلم "زمانی برای مردن نیست" ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار از ۲ هزار و ۸۶۷ سالن سینما فروش کرد. جمع فروش داخلی این فیلم ۱۵۰ میلیون و در جهان ۴۶۴ میلیون دلار بوده و در مجموع به ۷۰۰ میلیون دلار رساند.

فیلم قسمت دوم "ونوم" نیز پنجمین فیلم در جدول فروش این هفته است. این فیلم به عنوان دومین فیلمی که توانست از مرز ۲۰۰ میلیون دلار در دوران کرونا عبور کند. پس از نزدیک به دو ماه اکران در سینماها، این فیلم با ۴ میلیون دلار از ۲ هزار و ۵۳۸ سالن در جایگاه پنجم قرار گرفت و درآمد آن را به ۲۰۲ میلیون دلار رساند. "شانگ چی" که با ۲۲۴ میلیون دلار تا به امروز پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۱ است، تنها فیلم دیگری است که امسال از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. در سطح جهانی، ونوم ۴۴۱ میلیون دلار فروش بلیت را پشت سر گذاشت.

۵۸۵۸

پست بعدی

خطاب یک نماینده مجلس به رئیسی: نیازی نیست هر هفته هیات دولت به سفر استانی برود

د نوامبر 15 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس گفت که به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنم هر هفته به سفر استانی نرود، زیرا موجب کم رمقی وزرا خواهد شد. سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر تسریع در تغییر یا ابقای مدیران دولتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000