مجلس باز هم قانون شوراهای شهر را تغییر داد

مجلس باز هم قانون شوراهای شهر را تغییر داد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با الحاق یک تبصره به ماده(۶۳) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور موافقت کردند. بر اساس این تبصره نظر هیات مرکزی نظارت در تایید یا رد صلاحیت نامزدها قطعی است و قابل رسیدگی در دیوان عدالت اداری نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز- یکشنبه- با گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده(۶۳) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران موافقت کردند.

این تبصره با ۱۴۶رای موافق و ۷۵ رای مخالف از ۲۴۰ رای ماخوذه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این طرح الحاق شد.

بر اساس تبصره ۶ این ماده واحده، هیات مرکزی نظارت در خصوص تایید یا رد صلاحیت نامزدها و تایید یا ابطال انتخابات در چهارچوب این قانون، رای نهایی و قطعی را صادر می‌نماید و این رای قابل شکایت و رسیدگی در دیوان عدالت اداری نیست.

23231

پست بعدی

ابراهیم اصغری: برگزاری جداگانه جشنواره جهانی میان سینماگران فاصله انداخت

ی نوامبر 14 , 2021
ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما معتقد است که برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر، نه تنها باعث ایجاد اتحاد میان سینماگران نشد، بلکه بیش‌تر میان آن‌ها تفرقه افکنی کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در کلاب هاوسی که یک‌شنبه(۱۶ آبان) با حضور موافقان و مخالفان ادغام جشنواره جهانی فجر با جشنواره ملی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000