گلایه مشاور فرمانده سپاه از ساخته نشده فیلمی درباره پدر موشکی ایران

گلایه مشاور فرمانده سپاه از ساخته نشده فیلمی درباره پدر موشکی ایران

ایسنا نوشت: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز جامعه ما عطش و خلاء الگوهای مدیریتی از جمله سردار تهرانی مقدم دارد، اظهار کرد: متاسفم که هنوز سریال حاج حسن و فیلم سینمایی فاخری در شأن ایشان ساخته نشده و هنوز رمان فاخری درباره ایشان نوشته نشده است.

سردار حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر پنجشنبه در یادواره دهمین سالگرد شهادت سردار شهید تهرانی مقدم که در حوزه هنری برگزار شد، با بیان اینکه «گذشت ده سال از شهادت حاج حسن باور پذیر نیست» خاطرنشان کرد: سردار تهرانی مقدم مجموعه‌ای از فضائل، بزرگی‌ها و سجایا بود.

وی همچنین به بیان خاطراتی از شهید تهرانی مقدم پرداخت و گفت: حاج حسن مجموعه‌ای از صفات متعدد بود؛ او در عین حال که یک فرمانده بزرگ نظامی محسوب می‌شد، اخلاق و رفتاری حسنه داشت و پدری محبوب در خانواده بود.

گلایه مشاور فرمانده سپاه از ساخته نشده فیلمی درباره شهید تهرانی مقدم

مشاور فرهنگی سپاه با تاکید بر اینکه امروز جامعه ما عطش و خلاء الگوهای مدیریتی از جمله سردار تهرانی مقدم دارد، اظهار کرد: متاسفم که هنوز سریال حاج حسن و فیلم سینمایی فاخری در شأن ایشان ساخته نشده و هنوز رمان فاخری درباره ایشان نوشته نشده است. امروز خلاء کشور در صنایع، خودرو و سایر حوزه‌ها مدل مدیریتی سردار تهرانی مقدم است.

سردار مقدم فر در پایان عنوان کرد: ما متاسفم و شرمنده ایم که هنوز نتوانسته‌ایم او را به خوبی به جامعه معرفی کنیم؛ همه اهل هنر در این زمینه قصور کردیم و همه ما از جمله نویسنده‌ها و فیلم‌سازان باید در روز قیامت جواب دهند.

2323

پست بعدی

پیوستن به لوایح FATF شبیه دام شیطان است/ ترکیب تیم اقتصادی رئیسی کمی نگران کننده است

پ نوامبر 11 , 2021
اقتصادنیوز نوشت:یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است پیوستن به لوایح FATF شبیه دامی شیطانی است که در نهایت تمامی اطلاعات مالی کشور را به دست دشمن خواهد داد. دفاع اصولگرایان از اهداف و برنامه‌های سید ابراهیم رئیسی آن هم در سال نخست امری قابل پیش‌بینی و بدیهی است. اما انفعال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000