گفتگوی تلفنی رئیسی با آیت‌الله صافی گلپایگانی

گفتگوی تلفنی رئیسی با آیت‌الله صافی گلپایگانی

تسنیم نوشت: رئیس جمهور در تماس تلفنی با آیت صافی گلپایگانی برای ایشان سلامتی و طول عمر مسئلت کرد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با آیت‌الله‌العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی برای ایشان سلامتی و طول عمر مسئلت کرد.

رئیسی در این گفت‌وگوی تلفنی با قدردانی از حمایت‌ها و رهنمودهای مراجع عظام تقلید از کشور، مردم و مسئولین تأکید کرد: دولت، مراجع عالیقدر تقلید را خیرخواه مردم، مسئولان و کشور دانسته و بهره‌مندی از رهنمودها و هدایت‌های ایشان را ضروری می‌داند.

گفتگوی تلفنی رئیسی با آیت‌الله صافی گلپایگانی

رئیس‌جمهور گفت: رهنمودها و دیدگاه‌های مراجع عظام تقلید، چراغ راه مردم و دولتمردان است و این رهنمودها پشتوانه اقدامات دولت در مسیر رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در بخش‌های مختلف است.

آیت‌الله‌العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی نیز در این گفت‌وگو با تشکر از تماس تلفنی رئیس‌جمهور گفت: من برای موفقیت دولت شما بسیار دعا می‌کنم و از خداوند می‌خواهم به شما توفیق رفع مشکلات مردم را مرحمت کند.

23216

پست بعدی

کدام کشورها کمترین خرید را از ایران می کنند؟

د نوامبر 8 , 2021
سخنگوی گمرک گفت: ایران در هفت ماهه ۱۴۰۰، به ۱۴۲ کشور دنیا کالا صادر کرده و از ۱۱۰ کشور نیز کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کرده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از گمرک؛ آقای سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک افزود: کشورمان از ابتدای ۱۴۰۰ تا پایان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000