انتقاد تند یک اصلاح طلب از تیم اقتصادی دولت/ رییسی و وزرایش فقط دستور می‌دهند بدون عمل!

انتقاد تند یک اصلاح طلب از تیم اقتصادی دولت/ رییسی و وزرایش فقط دستور می‌دهند بدون عمل!

علی صوفی از چهره های سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: آقای رییسی هم دستور می‌دهد وزیر کشور و وزیر کشاورزی ایشان هم دستور می‌دهد؟ مثلا دستور می‌دهند ماست و تخم مرغ ارزان شود! این در حالی است که این ارزان شدن نیازمند مکانیزم و سازوکار مناسب است

علی صوفی از چهره های سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که کمرنگ بودن حضور اصولگرایان سنتی در بدنه دولت تا چه اندازه مشهود است؟ به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: بحث استفاده نکردن از نیروهای اصولگرا مطرح نیست بلکه بد استفاده کردن از نیروهای اصولگرا مهم است. الان تیم اقتصادی آقای رییسی باید حرف اول را در کشور بزند اما به تعبیری « کو حرف، کو تصمیم، کو اراده و عمل؟!».

»»بیشتر بخوانید:

صوفی: هنوز 100روز نشده صدای ناکارآمدی دولت بین اصولگرایان بلند شد

او افزود: آقای رییسی هم دستور می‌دهد وزیر کشور و وزیر کشاورزی ایشان هم دستور می‌دهد؟ مثلا دستور می‌دهند ماست و تخم مرغ ارزان شود! این در حالی است که این ارزان شدن نیازمند مکانیزم و سازوکار مناسب است مگر با دستور دادن، این مشکلات، حل می‌شود؟! اینها نشان می‌دهد که اصلا حکمرانی را بلد نیستند، جایگاه واقعی شان این جایگاه نیست! مگر اجباری است!

23219

پست بعدی

دستور رئیسی به مسئولین کشور : به ادعاهای کذب انتصاب فامیلی پاسخ دهید

ی نوامبر 7 , 2021
رئیس جمهور گفت: وزرا و مسئولان اجرایی به خبرسازی و ادعاهای کذب، بلافاصله پاسخ دهند و اجازه ندهند ذهنیت منفی در جامعه بوجود آید. به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در جلسه هیئت دولت با اشاره به طرح شبهات مختلف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000