دستور نایب رئیس مجلس به کمیسیون عمران برای رسیدگی به سیل در منطقه بابلسر

دستور نایب رئیس مجلس به کمیسیون عمران برای رسیدگی به سیل در منطقه بابلسر

ایسنا نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون عمران خواست که هیاتی را برای رسیدگی به وضعیت سیل در منطقه بابلسر مشخص کند.

علی اصغر باقرزاده در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم منطقه حوزه انتخابیه به دلیل صبر و بردباری در مواجهه با بروز سیل در این منطقه بیان کرد: به آب منطقه ای استان، مدیریت بحران و دستگاه هایی که وظیفه خود را در جلوگیری از بروز سیل به خوبی انجام ندادند تذکر می دهم.

وی افزود: دو سال قبل نیز در این منطقه سیل آمده بود و در ماه های اخیر چندین بار گوشزد کردم که اتفاق دو سال قبل تکرار نشود اما گوش شنوایی وجو نداشت. بنابراین از مسئولین مربوطه می خواهم که کارگروه تخصصی در این رابطه تشکیل شود و با حضور همه دستگاه های مربوطه کار کارشناسی انجام شود و بودجه تخصیص داده شود و اگر قصور و ترک فعی در این رابطه صورت گرفته پیگیری شود.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نماینده بابلسر گفت: ان شاء الله ریاست کمیسیون عمران هیاتی را برای رسیدگی به وضعیت سیل در این منطقه مشخص کنند.

23219

پست بعدی

لوازم دنا در بازار چند قیمت خورد؟

ی نوامبر 7 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: قیمت لوازم یدکی دنا را می توانید در این گزارش مشاهده کنید. قیمت انواع لوازم یدکی دنا به شرح زیر است: نام کالا قیمت (تومان) دسته موتور بالا توربو دنا پلاس شرکتی 667,000 دستگیره کرومی صندوق عقب دنا پلاس ایساکو شرکتی 440,000 قاب دور سنسور دنده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000