تصویب کلیات طرح تعارض منافع در مجلس

تصویب کلیات طرح تعارض منافع در مجلس

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با کلیات طرح مدیریت تعارض منافع در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح مدیریت تعارض منافع در جلسه علنی امروز (یکشنبه 16 آبان) مجلس شورای اسلامی قرار داشت.

گزارش کمیسیون اجتماعی توسط سخنگوی این کمیسیون قرائت شد و بعد از بحث و بررسی نمایندگان درباره این طرح و در نهایت کلیات طرح مدیریت تعارض منافع با تصویب نمایندگان رسید.

از 246 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس 153 نماینده به کلیات طرح تعارض نمایندگان رأی موافق داده و 64 نماینده هم رأی مخالف دادند ضمن اینکه 10 رأی هم ممتنع بود.

بر اساس پیشنهاد تعدادی از نمایندگان و موافقت هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی مقرر شد طرح به کمیسیون اجتماعی ارجاع و طرح به صورت دو شوری بررسی شود.

23231

پست بعدی

درخواست فوری برای بازرسی از انتصابات فامیلی در دولت رئیسی/ رابطه دولت و مجلس سرد شد

ی نوامبر 7 , 2021
ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که خبرهای خوبی از تیم اقتصادی دولت به گوش نمی رسد، گفت: برخی اختلاف نظرها در تیم اقتصادی، گرانی و مشکلات معیشتی مردم را به حاشیه برده است. فداحسین مالکی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000