نماینده دزفول: با مالخرها برخورد شدیدتری صورت گیرد

نماینده دزفول: با مالخرها برخورد شدیدتری صورت گیرد

مهر نوشت: نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی بر لزوم افزایش مجازات مال‌خرها و تشدید برخوردهای قانونی با آنها تأکید کرد.

سید احمد آوایی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان‌های سابق و جدید دزفول که در سالن همایش‌های شیخ انصاری دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: در قانون یکسری محدودیت‌های دست و پاگیر وجود دارد اما با تمام این محدودیت‌ها لازم است که برخورد با مال‌خرها و میزان مجازات آنها تشدید شود.

وی افزود: مال‌خر می‌داند جنسی که خریداری می‌کند، سرقتی است که اگر برخورد با مال‌خر تشدید شود، جنس سرقتی روی دست سارق می‌ماند.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به‌زودی جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با رئیس دستگاه قضائی برگزار خواهد شد و قطعاً این امر مهم را در این جلسه مطرح خواهم کرد از سویی انتظار دارم که قضات شهرستان دزفول در این زمینه بیش‌ازپیش فعال باشند.

23231

پست بعدی

آخرین آمار فوتی‌های کرونا/ نزدیک به ۶ میلیون بیمار بهبود یافتند

ش نوامبر 6 , 2021
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۲۰ نفر دیگر به تعداد قربانیان کرونا در کشور افزوده شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000