ضربه سنگین سپاه پاسداران به گروهک معاند «قیام سپید»

ضربه سنگین سپاه پاسداران به گروهک معاند «قیام سپید»

ایسنا نوشت: سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرشاخه‌های تهدیدکنندگان امنیت مردم با عنوان قیام سپید(۱۴ آبان) بازداشت شدند.

در این اطلاعیه آمده است:

شب گذشته تعدادی از سرشاخه‌های اصلی تهدیدکنندگان امنیت مردم و جامعه در یک عملیات غافلگیرانه توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بازداشت شدند.

این افراد با عنوان جنبش قیام سپید با توزیع شب نامه‌هایی در کوچه و خیابان‌ها و فراخوان‌های متعدد و فریب برخی ساده لوحان و اجیر نمودن اراذل و اوباش، برنامه ریزی گسترده‌ای برای برهم زدن امنیت و نظم عمومی جامعه و انجام عملیات خرابکارانه و به آشوب کشیدن استان و کشور را داشتند که از ابتدای امر با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تمامی اقدامات و حرکات آنان در رصد اطلاعاتی قرار گرفت و در یک اقدام به موقع و انقلابی طی یک عملیات پیچیده توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه امام حسن مجتبی (ع) دستگیر و روانه زندان شدند .

ضربه سنگین سپاه به گروهک معاند «قیام سپید»

در ادامه اطلاعیه با تاکید بر هوشیاری نیروهای امنیتی آمده است:

تمام عناصر وابسته به قیام سپید توسط جامعه اطلاعاتی استان شناسایی شده و تحرکات گروهک‌های معاند کاملا تحت رصد اطلاعاتی قرار دارد و خط قرمز فرزندان ملت و ولایت در سپاه امام حسن مجتبی (ع) امنیت مردم عزیز و جامعه می‌باشد و در حفظ آسایش و امنیت از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

2323

پست بعدی

چهار نکته مهم که لازم است قبل از شروع کاهش وزن بدانید

ج نوامبر 5 , 2021
چاق بودن نشانه سلامتی نیست. طبق گزارشات، بیماری های مرتبط با چاقی سالانه جان حدود ۳۰۰۰۰۰ نفر را می‌گیرند. به گزارش خبرآنلاین، کاهش وزن به زمان، اراده و فعالیت فیزیکی نیاز دارد و تقریباً کار آسانی نیست. در این مطلب چند نکته برای شروع کاهش وزن، داشتن کاهش وزن موفق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000