تحلیل میرتاج‌الدینی از برخورد سپاه با آمریکایی ها در خلیج فارس

تحلیل میرتاج‌الدینی از برخورد سپاه با آمریکایی ها در خلیج فارس

مهر نوشت: نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران برای رفع مشکلات خود راهبردهای کلان دارد و قطعا ما فریب وعده‌های پوشالی مقامات غربی و آمریکا را نمی‌خوریم.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با راهزنان آمریکایی، گفت: اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد قاطع با دزدان دریایی آمریکایی قابل تقدیر است.

وی متذکر شد: دلاورمردان ما همواره نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا و دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کردند و شاگردان سردار سلیمانی مسیر مقابله با زورگویان جهان را با قدرت پیش می‌برند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دلاورمردان نیروی دریایی سپاه، پیام شجاعت و اقتدار خود را به جهانیان دادند و این اقدام نشان داد که نیروهای مسلح و رزمندگان ما از هیچ اقدامی برای دفاع از امنیت کشور مضایقه نمی‌کنند.

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: از سوی دیگر این اقدام آمریکایی‌ها نشان داد که آمریکا حسن نیت ندارد. حیله و نیرنگ در ذات مقامات آمریکا نهادینه شده است و آنان دست از شیطنت و اقدامات ایذایی خود برنمی‌دارند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای رفع مشکلات خود راهبردهای کلان دارد و قطعاً ما فریب وعده‌های پوشالی مقامات غربی و آمریکا را نمی‌خوریم. آمریکایی‌ها همیشه نشان دادند که قابل اعتماد نیستند و به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند و نباید هیچگاه به آنان اعتماد کرد.

23231

پست بعدی

بهترین زمان تزریق دز سوم واکسن به سالمندان

ج نوامبر 5 , 2021
مهر نوشت: اپیدمیولوژیست دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: سالمندانی که از دوز دوم آنها چهار ماه گذشته است، می‌توانند دوز سوم را تزریق کنند. بابک عشرتی، در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، اظهار داشت: خیز پنجم کرونا ادامه دارد، اما همه استان‌ها به طور یکسان در منحنی اپیدمیولوژی قرار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000