مرگ یک نفر در حادثه برق گرفتگی

مرگ یک نفر در حادثه برق گرفتگی

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع برق گرفتگی در بزرگراه آزادگان و فوت یک نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه امشب یک مورد حادثه برق گرفتگی در بزرگراه آزادگان؛ مسیر غرب به شرق رخ داد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: ایستگاه شماره ۱۲۹ در مدت زمان سه دقیقه به محل اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: نیروها به محض رسیدن مشاهده می‌کنند که یک دستگاه خودروی جرثقیل دار که قصد جابه‌جایی یک عدد کانکس را به روی قسمت باری خود داشته است.

ملکی اظهار کرد: متأسفانه به دلیل برخورد قسمت بوم جرثقیل با کابل بالای سر آن و با توجه به بارندگی موجود سبب افزایش قدرت وقوع برق گرفتگی را منجر شده و بدین ترتیب دو مرد که مشغول کار در این محل بودند دچار حادثه برق گرفتگی شدید شدند.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله با اقدام نیروهای آتش نشانی و اورژانس در محل متأسفانه مشخص شد که یک نفر از این افراد جان خود را از دست داده و نفر دوم نیز به شدت مصدوم شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: در گذشته نیز حوادثی به این شکل داشته‌ایم بنابراین خواهشمندیم که کارهای اینچنینی در مواقعی که افراد دید وسیع‌تری از محل دارند انجام شود و حتماً دقت کامل داشته باشند.

ملکی تصریح کرد: در زمان بارندگی وسعت برق گرفتگی بسیار زیاد است بنابراین رعایت جوانب احتیاط اهمیت بسیار زیادی دارد.

کد خبر 5344102

پست بعدی

«خاتون» چرا نیمه کاره رها شد؟

ج نوامبر 5 , 2021
ایسنا نوشت: نیم‌فصل دوم سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان، از ششم دی‌ماه در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. نیم‌فصل اول این سریال تابستان امسال در هشت قسمت پخش شد. علی اسدزاده ـ تهیه‌کننده سریال «خاتون» ـ درباره وقفه پیش آمده بین پخش دو نیم‌فصل توضیح زیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000