ضرورت برگزاری دوباره همایش چهره‌های ماندگار

ضرورت برگزاری دوباره همایش چهره‌های ماندگار

همایش «چهره‌های ماندگار» انسجام علمی و فرهنگی را بیشتر و دل‌ها را خوش می‌کند.

شاید در این برنامه‌ها از بیش از 200 نفر نکوداشت شد. این‌طور نیست که فقط بچه‌ها از تشویق و جایزه خوششان بیاید. آدم 99 ساله هم خوشش می‌آید و از این‌که می‌بیند فعالیت‌هایش از جمله نوشته، شعر، اثر هنری و علمی‌اش، اثر و انعکاس اجتماعی و فرهنگی دارد، خشنود می‌شود. همایش چهره‌های ماندگار برنامه خوبی بود و سلامت هم داشت؛ یعنی پارتی‎ بازی و… به آن راه پیدا نمی‌کرد و در حدممکن کم ‎اشکال بود.

در سال 81 یا 82 من را هم انتخاب کردند و من نرفتم جایزه‌ام را بگیرم و بعد آقای محمود اسعدی، دبیر مراسم با من مصاحبه کردند و استمالتی کردند و گفتند بیا جایزه‌ات را بگیر! آن موقع‌ها فکر می‌کردم دستگاه رادیو و تلویزیون کم آورده و این کار را باید آکادمی‌ها و فرهنگستان‌ها انجام دهند. اما الان اعتراضم کمرنگ شده‌است و اگر برنامه‌ای برگزار شود، می‌روم جایزه‌ام را می‌گیرم.

امیدوارم این مراسم مثل قبل ادامه پیدا کند. سالی 10، 20 نفر معرفی می‌شدند و این کار به فضای علمی و دانشگاهی شور و نشاط بخشیده بود. ان‎شاءا… به همت و کوشایی دکتر اسعدی این کار دوباره از سر گرفته شود.

پست بعدی

اولین عکس ها از برگزاری مراسم سیزده آبان در تهران/ تریبون «آزاد دانش آموزی» برقرار است

پ نوامبر 4 , 2021
ایسنا نوشت: در مراسم سیزده آبان ۱۴۰۰ در تهران که صبح امروز ؛ پنجشنبه در مقابل لانه جاسوسی و خیابان های منتهی به آن برگزار شد، تعدادی از دانش آموزان و دیگر اقشار مختلف تهران حضور یافتند. مراسم سیزده آبان با شعار محوری بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان " ایستادگی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000