واکنش یک اصلاح طلب به تذکر رهبر انقلاب به مجلس/افکار عمومی همه را در ایجاد وضع موجود، مقصر می دانند

واکنش یک اصلاح طلب به تذکر رهبر انقلاب به مجلس/افکار عمومی همه را در ایجاد وضع موجود، مقصر می دانند

جماران نوشت: محمدرضا تابش، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، به جماران گفت: تذکر امروز رهبری معظم به مجلس، منطبق بر آموزه های دینی و همچنین قانون اساسی بود و باید ملاک عمل هر سه قوه و مسئولان حکومتی قرار گیرد. درعین حال شأن مجلس برای رسیدگی به شکایات و مشکلات مردم پاس داشته شد.

محمدرضا تابش در خصوص این نامه و علنی شدن گزارش یکی از کمیسیون های مجلس پیش از بررسی و صدور حکم در دادگاه، اظهار داشت: تذکر امروز رهبری معظم به مجلس، منطبق بر آموزه های دینی و همچنین قانون اساسی بود و باید ملاک عمل هر سه قوه و مسئولان حکومتی قرار گیرد. درعین حال شأن مجلس برای رسیدگی به شکایات و مشکلات مردم پاس داشته شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمی شود سیل اتهامات را بر افراد روا نمود و بدون آنکه در محکمه ای محاکمه شده باشند یا دفاعیات آنها استماع شده باشد، مجرم شناخت.

مردم همه را در ایجاد وضع موجود، مقصر می دانند/مجلس دغدغه های مردم را مورد اهتمام قرار دهند

وی افزود: مردم و افکار عمومی از این مرحله عبور کرده و متأسفانه همه را در ایجاد وضع موجود، مقصر می دانند. اما ای کاش مجلس و به ویژه کمیسیون اصل 90 دغدغه های مردم، که رهبری هم بر آن تأکید دارند، را مورد اهتمام قرار می داد تا شائبه سیاسی کاری و جناح گرایی به اذهان متبادر نشود.

تابش گفت: ریشه یابی معضلات اقتصادی کشور و وضعیت معیشتی نا به سامان مردم، نوسانات قیمت دلار و طلا ،بیکاری جوانان، نزول سرسام آور قدرت خرید مردم، مال باختگان بورس و منفعت برندگان از این شرایط، طبقاتی شدن جامعه، پدیده قاچاق، ناکارآمدی برخی دستگاه ها و مسئولان، واگذاری مدیریت های بی ضابطه و بدون لحاظ کردن شرایط احراز، کندی در تعاملات بین المللی و منطقه ای و عوارض سوء آن که گریبانگیر کشور و مردم شده و می شود، رواج پدیده ارتشا و فساد و ده ها موضوع ‌مهم دیگر مسائلی است که دولت و مجلس اگر عالمانه وارد آن شوند و شجاعانه برای حل آنها راهکار ارائه دهند، هم وظیفه شرعی و انقلابی خویش را انجام داده اند، هم رضایتمندی مردم را جلب می کنند و هم در پیشگاه خداوند مأجورند.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

یک واکنش عصبی، دلیل سرخ شدن صورت موقع خجالت

چ نوامبر 3 , 2021
باشگاه خبرنگاران نوشت: چهره بسیاری از افراد هنگام قرار گرفتن در یک موقعیت خجالت آور سرخ می‌شود، محققان دلیل آن را یک واکنش عصبی می‌دانند. ما در زندگی خود در معرض بسیاری از موقعیت‌های عجیب و غریب قرار می‌گیریم که ممکن است برای ما شرم آور باشد و زمانی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000