رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع واکسن «فخرا» را دریافت کرد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع واکسن «فخرا» را دریافت کرد

مهر نوشت: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حضور در مجموعه ورزشی سازمان صنایع دفاع نخستین دوز واکسن «فخرا» را دریافت کرد.

حجت الاسلام آقاجانپور پس از تزریق واکسن تمام ایرانی «فخرا» در مجموعه تربیت بدنی سازمان صنایع دفاع گفت: این واکسن با تلاش و مجاهدت شبانه روزی دانشمندان و متخصصان وزارت دفاع در مجموعه «سپند» به ثمر نشسته است.

وی افزود: واکسن «فخرا» مزین به نام دانشمندِ شهید هسته ای و دفاعی، دکتر فخری زاده است که با اثر بخشی بسیار بالا مایه فخر و مباهات ایران اسلامی می باشد.

آقاجانپور با بیان اینکه واکسن فخرا یک واکسن بومی و تمام ایرانی با رعایت تمام استاندارد های لازم است گفت: با توجه به صدور مجوز مصرف عمومی واکسن «فخرا» از سوی وزارت بهداشت، افرادی که هنوز به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن نشده اند با اطمینان می گوئیم که « فخرا » را تزریق کنند.

23219

پست بعدی

دستور معاون اول رییس جمهور برای کاهش قیمت مرغ

چ نوامبر 3 , 2021
ایرنا نوشت: جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مقرر کرد مرغ منجمد از کیلویی ۲۵ هزار تومان، با قیمت مصوب کیلویی۲۰ هزار تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. ستاد تنظیم بازار در جلسه‌ای با حضور وزیران جهاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000