رئیسی: هیچ بن‌بستی در مسیر حل مشکلات کشور وجود ندارد

رئیسی: هیچ بن‌بستی در مسیر حل مشکلات کشور وجود ندارد

ایرنا نوشت: رییس جمهوری گفت که هیچ بن‌بستی در مسیر حل مشکلات کشور وجود ندارد و اجزای دولت باید به گونه‌ای هماهنگ و نظام یافته عمل کنند تا اقدامات، مکمل یکدیگر و در راستای حل مشکلات کشور باشد.

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شامگاه سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رییسی تشکیل جلسه داد و در این جلسه گزارشی از وضعیت صادرات نفت، محصولات پتروشیمی و گاز طبیعی بیان شد.

بر اساس این گزارش حجم فروش نفت در مقایسه با گذشته روند افزایشی دارد و آمار صادرات پتروشیمی نیز در وضع مناسبی است.

رییسی: هیچ بن‌بستی در مسیر حل مشکلات کشور وجود ندارد

در این جلسه همچنین رییس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضع منابع ارزی، نحوه وصول منابع مالی بلوکه شده کشورمان در خارج و تدابیر در دست اقدام برای بازگشت این منابع بیان کرد.

در ادامه جلسه موضوع اجرای دقیق مقررات مصوب قبلی در ستاد درباره کمک و اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی برای حمایت از صندوق تثبیت بازار سرمایه مطرح و مقرر شد این مصوبات به سرعت عملیاتی شود.

23217

پست بعدی

یک ویروس‌شناس: گردش ویروس کرونا در کشور بالاست

چ نوامبر 3 , 2021
ایسنا نوشت: رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه نشانه‌هایی از احتمال آغاز پیک ششم کرونا در کشور وجود دارد، گفت: باید تا هرجا که می‌توانیم ورودی کرونا را کاهش دهیم و سیاست‌مان، سیاست صفر کرونا باشد؛ این درحالیست که همچنان ورودی کوویدمان بالاست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000