آماده بودن راه های اصفهان در هوای بارانی/رانندگان درمحور قرقچی محتاط باشند

آماده بودن راه های اصفهان در هوای بارانی/رانندگان درمحور قرقچی محتاط باشند

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با اجرای طرح زمستانی در ۹ محور استان اصفهان آمادگی راه های استان برای سفر امن در هنگام بارش ها فراهم شده است و با بارش باران، رانندگان به ویژه در محور قرقچی احتیاط کنند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: طرح زمستانی با همکاری اداره کل راهداری استان اصفهان برگزار شده است و با استقرار در ۹ نقطه حادثه خیز استان اصفهان امیدواریم که سفر همشهریان با سلامت طی شود.

وی افزود: در برخی از محورها بارش اولیه باران انجام گرفته است اما رانندگان به ویژه رانندگان مینی بوس و اتوبوس و رانندگان شرکت ها در برخی از محورهای غرب و شمال استان اصفهان مانند گردنه ملااحمد و قرقچی با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان به سانحه تصادف شب گذشته در جاده اردستان-نائین هم اشاره ای کرد و افزود: در این تصادف جاده ای کامیون با خودرو سمند دو نفر فوت شدند.

وی اضافه کرد: کماکان براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا سفر از شهرهای نارنجی و قرمز به استان اصفهان ممنوع است و اجازه سفر از استان به شهرهای پرخطر کرونا نیست.

48

پست بعدی

لزوم رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در فصل سرما

د نوامبر 1 , 2021
ایسنا نوشت:سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران بر لزوم رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی همزمان با آغاز فصل سرما تاکید کرد. محسن نائبی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: بر اساس آماری که در جلسه ارائه شد، وضعیت نسبت به هفته گذشته به شکلی پیش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000