اعضای شوراهای پروانه ساخت و نمایش معرفی می شوند

اعضای شوراهای پروانه ساخت و نمایش معرفی می شوند

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم گفت: شوراهای پروانه ساخت و نمایش تا پایان هفته جاری معرفی می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی درباره اعضاء شورای پروانه ساخت و نمایش گفت: با توجه به سیاست های امور سینمایی و ریاست محترم سازمان سینمایی ترکیب شوراها تقریبا مشخص شده و پیش بینی می شود اعضاء شورای بازبینی فیلم‌های سینمایی و غیرسینمایی و همچنین اعضاء محترم شورای پروانه ساخت اعم از سینمایی و غیرسینمایی تا پایان هفته جاری مشخص شوند.

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد فیلم ها بازبینی شده و پروانه نمایش دارند، افزود: فیلم هایی که تا الان متقاضی اکران شده اند مجوز دارند و مشکلی از این جهت وجود ندارد. برای شورای پروانه ساخت هم مجوزها صادر شده است البته چند سری متقاضی پروانه ساخت و بازبینی فیلم داریم که با شروع فعالیت شورای جدید اعلام خواهند شد و بعد از انتخاب اعضاء جدید با برگزاری جلسات فوق العاده برای مدتی که جلسات تعطیل بود می‌توانیم جبران کنیم.

فرجی همچنین گفت: در سال‌های گذشته هم در مقطع جابجایی اعضاء محترم شوراها تا معرفی اعضای جدید، وقفه و تعطیلی دو یا سه هفته‌ای و بیشتر وجود داشته است.

وی درباره تعداد اعضاء شوراها نیز بیان داشت: تعداد اعضاء شورای بازبینی برای فیلم‌های سینمایی طبق قوانین و آیین نامه‌ها و مصوب هیات دولت از ۷ تا ۹ نفر است که معمولا، ۹ نفر انتخاب می‌شود و با حداکثر اعضای شورا، فیلم ها بازبینی می‌شوند. شورای بازبینی فیلم‌های غیرسینمایی نیز طبق آیین نامه‌های مصوب ۷ نفر و اعضای شورای پروانه ساخت نیز ۵ نفر هستند که می توانند تا ۷ نفر هم، افزایش پیدا کنند. البته، درمورد ترکیب و تعداد اعضایی که در قوانین و آیین نامه‌ها اشاره شده است ما باید مجری ضوابط باشیم.

۵۸۵۸

پست بعدی

انفجار آبگرمکن در مهدکودک با ۵ مصدوم

ی اکتبر 31 , 2021
شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ترافیک طرح ترافیک پیش بینی وضعیت هوا حکم انتصاب میراث فرهنگی علیرضا زاکانی پلیس راهور آبگرفتگی معابر پیشگیری از وقوع جرم فرزند آوری تذکرات شورای شهر

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000