شما نظر بدهید/ انتصاب وابستگان مقامات کشور در پست های مدیریتی، چه مفاسد و زیان هایی دارد؟

شما نظر بدهید/ انتصاب وابستگان مقامات کشور در پست های مدیریتی، چه مفاسد و زیان هایی دارد؟

خبرآنلاین از مخاطبان خود خواسته است تا درباره موضوع"انتصاب وابستگان مقامات کشور در پست های مدیریتی، چه مفاسد و زیان هایی دارد؟" نظر خود را اعلام کنند.

در روزهای اخیر برخی انتصابات فامیلی در بخش های اجرایی کشور بشدت سروصدا کرده و موافقین و مخالفین با ابراز نظرات خویش تلاش کردند به دلایل و عوامل دیدگاه خود پرداخته و به اقناع افکار عمومی بپردازند.

در این میان مخالفین به موضوع قحط الرجال بودن در سیستم اجرایی و احتمال تبانی و برخورداری از رانت و رویه ناصواب فامیل سالاری انتقاد کردند و در مقابل موافقین از اطمینان خاطر در انتصابهای فامیلی و ارتقای ضریب امنیتی در برخی پست ها و حفظ اطلاعات در سطح مختلف پرداختند.

حال خبرآنلاین از کاربران خود می پرسد که نظر شما درباره" انتصاب وابستگان مقامات کشور در پست های مدیریتی، چه مفاسد و زیان هایی دارد؟" چیست و شما چه دیدگاهی دارید؟

مخاطبان محترم می توانید نظر خود را زیر همین خبر برای ما بنویسید

2323

پست بعدی

درست یا غلط، حالا چه فرقی می‌کند؟

ی اکتبر 31 , 2021
ایسنا نوشت: اسماعیل امینی با اشاره به غلط‌نویسی و غلط‌خوانی‌، می‌گوید که سهل‌گیری و بی‌اعتنایی به درست و نادرست، فقط در محدوده املای کلمات و شعرخوانی باقی نمی‌ماند. این شاعر و مدرس دانشگاه تهران در یادداشتی با عنوان «حالا چه فرقی می‌کند؟» به این موضوع پرداخته است: «کارشناس برنامه یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000