زمان عرضه “تجلی” مشخص شد

زمان عرضه "تجلی" مشخص شد

اولین شرکت پروژه محور بازار سرمایه ۲ آذر امسال در فرابورس ایران عرضه می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات؛ پذیره نویسی سهام شرکت تجلی از طریق عرضه عمومی سه شنبه ۲ آذر سال ۱۴۰۰ در فرابورس ایران انجام می شود. در این عرضه ۱۵ درصد از سهام شرکت تجلی از طریق سلب حق تقدم از سهامداران فعلی با هر سهم قیمت هزار ریال برای عموم مردم عرضه خواهد شد. شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات(۵۱ درصد)، شرکت چادرملو(۱۷درصد) و شرکت گل گهر(۱۷درصد) از دیگر سهامداران شرکت می باشند. تجلی توسعه معادن و فلزات پیش از این و با افزایش سرمایه ۶۲۰ هزار درصدی از یک میلیارد تومان به ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بورس را به نام خود ثبت کرده بود.

درحال حاضر این شرکت پروژه های زنجیره فولاد از معدن تا نورد، شامل گندله سازی، آهن اسفنجی و فولاد سازی را در دست احداث دارد و از پروژه های آتی می توان به ساخت اسکله بندر عباس و اکتشاف و استخراج از معادن جدید اشاره کرد.

پست بعدی

جزئیات دیدار مجمع نمایندگان استان تهران با رئیسی/دستور رئیس جمهور درباره خودروهای دپو شده در گمرکات

ش اکتبر 30 , 2021
خانه ملت نوشت: رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به دیدار این مجمع با رئیس جمهور از دستور وی برای تشکیل کمیته‌ای به منظور پیگیری آلودگی هوای پایتخت و بررسی وضعیت خودروهای دپو شده در گمرکات خبر داد. سیدرضا تقوی در تشریح دیدار اخیر مجمع نمایندگان استان تهران با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000