عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا: خیز ششم کرونا آغاز شده است

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا: خیز ششم کرونا آغاز شده است

خبرگزاری صداوسیما نوشت: عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: شاخص‌ها نشان می‌دهد که وارد موج ششم شده ایم به طوری که نسبت آزمایش‌های مثبت کرونا افزایش یافته و میزان رعایت دستورالعمل‌ها در کشور به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

دکتر حمید سوری افزود: طغیان‌هایی از ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور مشاهده می‌شود و شهرهای قرمز کنونی کانون‌هایی از طغیان ویروس هستند که درحال افزایش هستند و همه این‌ها نشان می‌دهد موج ششم آغاز شده است.
وی گفت: شیوع کرونا رابطه مستقیمی با رفتار مردم دارد و وقتی تاب آوری جامعه کاهش پیدا کند و رعایت دستور العمل‌ها کم شود شاهد شدت گرفتن فعالیت ویروس خواهیم بود.
دکتر سوری افزود: هنوز واکسیناسیون دو دز کرونا در کشور ما کامل نشده است، ولی جمعیت قابل توجهی یک دُز را دریافت کرده اند که باید سریعتر دُز دوم هم دریافت کنند تا واکسیناسیون آن‌ها کامل شود.
این درحالیست که وزارت بهداشت با انتشار جداول آماری، روند بستری‌ها را در اکثر استان‌های کشور نزولی اعلام کرده که هنوز موج ششم آغاز نشده است.

۲۳۵۲۳۵

پست بعدی

توزیع ۳۶ هزار دز واکسن آنفلوانزا در اصفهان

ش اکتبر 30 , 2021
مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: هنوز ویروس آنفلوانزا فصلی در اصفهان مشاهده نشده است اما با توجه به فصل پاییز اجتناب ناپذیر است و برای پیشگیری از این ویروس ۳۶هزار دز واکسن آنفلوانزا در مراکز دولتی استان اصفهان توزیع شده است. رضا فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000