ورکشاپ روزنامه نگاری مقدماتی تا میانه در خوزستان برگزار می گردد

  ورکشاپ  روزنامه نگاری مقدماتی تا میانه در خوزستان برگزار می گردد

ورکشاپ‌روزنامه نگاری مقدمانی تا میانه به صورت فشرده و در مدت زمان چهارساعت در روزچهاردهم آبان سالجاری همزمان با گرامیداشت روز فرهنگ عمومی به همت خانه مطبوعات استان خوزستان و میزبانی رسانه صبح ملت نیوز برگزار می گردد

به گزارش اختصاصی خبرنگار خبرآنلاین ، ورکشاپ‌روزنامه نگاری مقدمانی تا میانه به صورت فشرده و در مدت زمان چهارساعت در روزچهاردهم آبان سالجاری همزمان با گرامیداشت روز فرهنگ عمومی به همت خانه مطبوعات استان خوزستان و میزبانی رسانه صبح ملت نیوز برگزار می گردد ، هدف از این ورکشاپ اعتلای دانش روزنامه نگاری و خبرنویسی اهالی عضو خانه مطبوعات و سایر اقشار مردم و علاقه مندان به خبر نویسی و خبرنگاری است که درمحل سالن دانشگاه اصول دین شهر دزفول بر گزارخواهد شد .
به گفته دبیر همایش این رویداد فرهنگی با استقبال خوب روزنامه نگاران پیشکسوت و اهالی رسانه و سایر اقشار روبه رو شده است. محمد رشیدپوردر گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت :بیش ازهفتادنفرخبرنگارعضو خانه مطبوعات استان تاکنون ثبت نام کرده اند.
  ورکشاپ  روزنامه نگاری مقدماتی تا میانه در خوزستان برگزار می گردد
در ضمن این ورکشاب تخصصی بدون اخذ هزینه بصورت کاملا رایگان برگزار می شود .
علاقه مندان می توانند با روابط عمومی این همایش به شماره 09904795035 تا دوازدهم آبان تماس گرفته تا ضمن بهره مندی از دانش اساتید دعوت شده و مورد تایید خانه مطبوعات استان موفق به دریافت مدرک معتبر روزنامه نگاری گردند.

48

پست بعدی

خطیب جمعه قم: حفظ حجاب برای همه مؤمنان واجب اما برای اهالی قم واجب تر است

ج اکتبر 29 , 2021
ایرنا نوشت: خطیب جمعه قم گفت که شهر مقدس قم به عنوان مرکز جهان تشیع و خاستگاه انقلاب اسلامی که همواره خط مقدم فکری و مذهبی نظام و در ولایتمداری و زبانزد بوده‌است، نوک پیکان هجمه فکری و فرهنگی دشمنان می‌باشد. آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000