امام جمعه بندرعباس: دشمن تاوان حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌ها را خواهد داد

امام جمعه بندرعباس: دشمن تاوان حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌ها را خواهد داد

فارس نوشت: نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: دوران بزن درو گذشته است و آنهایی که پشت این حمله سایبری بوده‌اند باید بدانند که عنقریب برای خودشان نیز اتفاق افتاد و تاوان آن را خواهند داد.

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز هرمزگان با اشاره به شکل‌گیری و وقوع جنگ‌های سایبری در دنیای امروز به عنوان یکی از ترفندهای نظام استکباری، اظهار کرد: البته نباید فراموش کرد که خودِ آمریکایی‌ها نیز با همه ادعایی که دارند، در یک حمله سایبری چندی پیش که 60 درصد کشورشان را فرا گرفت، بیش از یک هفته به طول انجامید و پمپ بنزین‌های آنان تعطیل شد.

وی افزود: آنها بیش از 7 تا 8 روز درگیر حمله سایبری به پمپ بنزین‌هایشان بودند اما ما در کشورمان بحمدالله با سرعت و در کمتر از 2 روز مسائل را جمع کردند و این برگ زرینی است که دشمن سطح توان ما را در جنگ سایبری دید.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: دوران بزن درو گذشته است و آنهایی که پشت این حمله سایبری بوده‌اند باید بدانند که عنقریب برای خودشان نیز اتفاق افتاد و تاوان آن را خواهند داد.

همه باید سرباز سایبری باشیم

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با تصریح بر این که هر کدام از ما باید یک سرباز سایبری باشیم و در حوزه پدافند غیرعامل اطلاعات خودمان را افزایش دهیم و بخصوص مراقب خدعه‌های دشمن باشیم و در حوزه تخلیه‌های اطلاعاتی با هوشیاری عمل کنیم و در هر حوزه‌ای که مشغول هستیم، خودمان را یک نیروی حفاظتی و حراستی بدانیم.

وی از رسانه‌ها خواست که موضوعات مرتبط با پدافند سایبری را به مردم آموزش دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، غفلت از دشمن را مایه سرخوردگی و شکست دانست و گفت: نباید بگذاریم که حیله دشمن ما را بیدار کند.

قاچاق سوخت بدنبال مشکلات معیشتی است

عبادی‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس به مسأله قاچاق سوخت اشاره و عنوان کرد: این مسأله را نمی‌توان از یک جانب تنها دید چرا که اگر جامعه بیکار بوده و با مشکلات معیشتی و اقتصاد مواجه باشد، به دنبال چنین کارهایی می‌رود.

وی ادامه داد: تفاوت بالای قیمت داخل و خارج سوخت، سبب شده تا قاچاق سوخت افزایش یافته و انگیزه و زمینه برای آن فراهم شود و ما امروز هم نیاز به مدیریت سوخت و هم توجه به ریشه‌های قاچاق داریم و این سوختی که با زحمت تولید می‌شود را به عنوان سرمایه ببینیم.

23231

پست بعدی

تزریق بیش از ۸۵ میلیون دُز در کشور

ج اکتبر 29 , 2021
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون ۳۳ میلیون و ۸۸ هزار نفر از جمعیت هدف کشور موفق به دریافت ۲ دوز واکسن کرونا شده اند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۵۲ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۴۰ نفر دوز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000