لنج باری آبادانی نزدیک بوشهر غرق شد

لنج باری آبادانی نزدیک بوشهر غرق شد

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناور باری در مسیر شارجه – آبادان غرق شد و هفت نفر از سرنشینان این شناور نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی بوشهر، حجت خسروی اظهار داشت: ساعت چهار و ۳۰ دقیقه در پی اعلام اضطرار از سوی موتور لنج باری که از مبدا شارجه به سمت آبادان در حرکت بود با مرکز فرعی جست‌وجو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر نقص فنی و آب‌گرفتگی شدید و احتمال غرق شدن، بلا فاصله هماهنگی لازم صورت گرفته و شناور ناجی ۱۸ به موقعیت اعزام شد.

خسروی افزود: با رسیدن شناور ناجی ۱۸ به موقعیت مشخص شد لنج حادثه دیده به صورت نیمه غرق است و خدمه لنج نیز توسط یکی از موتور لنج‌هایی که در منطقه بوده نجات پیدا کرده‌اند.

وی بیان کرد: شناور ناجی ۱۸ به منظور مشخص شدن محل دقیق غرق شدن موتور لنج، نفرات نجات یافته را تحویل واحد ندسا کرد و خود در منطقه حضور داشت و در ساعت هشت و ۳۰ دقیقه پس از ثبت نهایی موقعیت موتور لنج غرق شده به سمت پایگاهش در اسکله پارس حرکت کرد.

۴۷۲۳۱

پست بعدی

وزیر کشور در مناطق زلزله‌زده اندیکا: دنبال تامین چادرهای مقاوم در برابر سرما و برف هستیم

ج اکتبر 29 , 2021
ایرنا نوشت: وزیر کشور گفت که ساماندهی مناطق زلزله زده اندیکا با جدیت در دستورکار دستگاه های اجرایی مربوطه قرار دارد و ضروری است کارها، پیش از شروع بارش برف در منطقه ساماندهی شوند. احمد وحیدی روز جمعه با حضور در منطقه زلزله زده اندیکا اظهارداشت: امور مربوط به زلزله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000