معرفی ام‌المسائل کشور از زبان یک اصلاح‌طلب/ جوان‌گرایی در سطوح میانی و پائین‌تر مدیریت خوب است

معرفی ام‌المسائل کشور از زبان یک اصلاح‌طلب/ جوان‌گرایی در سطوح میانی و پائین‌تر مدیریت خوب است

برنا نوشت: یک چهره سیاسی اصلاح‌طلب اظهار کرد که آوردن فردی که به‌ لحاظ تجربه صفر کیلومتر باشد می‌تواند ایجاد مشکل کند و آثار زیان باری داشته باشد.

«داریوش قنبری»، چهره سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگویی در مورد ادامه مشی رئیس جمهور توسط بدنه کابینه برای حفظ سرمایه اجتماعی امیدوار امروز کشور، اظهار کرد: یکی از نکات مثبت در هر انتخاباتی بحث تغییر و تحول در نخبگان حاکم و جایگزینی نخبگان است، این اصلی اساسی است که باید در هرانتخاباتی مورد توجه قرار بگیرد بخصوص بحث توجه به جوانان که باید در کشور ما دیده شود.با توجه به تحصیلات جوانان و انرژی بالا، آنها می‌توانند توان خدمت بیشتری داشته باشند. بحث توجه به تجربیات نباید درجوان‌گرایی فراموش شود آوردن فردی که به‌ لحاظ تجربه صفر کیلومتر باشد می‌تواند ایجاد مشکل کند و آثار زیان باری داشته باشد.

او افزود: اینکه جوان‌گرایی در چه سطوحی اتفاق بیفتد بسیار مهم است. اینکه جوان‌گرایی در سطوح میانی و پائین‌تر مدیریتی باشد خوب است به این شرط که این جوانان بعدها تجربه پیدا کنند و به سطوح عالی مدیریتی برسند. اما اینکه بدون طی مراحل خاص و بدون طی کردن مراحل میانی مدیریتی و صرفا به دلیل جوان بودن در راس مدیریت‌های عالی به کار گرفته شوند، این می‌تواند باعث ایجاد مشکل باشد، دولتمردان باید مشی رئیسی در جوانگرایی را ادامه دهند.

دولتمردان باید مشی رئیسی در جوانگرایی را ادامه دهند/ ام‌المسائل کشور اشتغال است

قنبری اضافه کرد: دولتمردان باید جوان‌گرایی را در سطوح مدیریتی پائین تجربه کنند و مهمتر از همه این است که جوان‌گرایی صرفا دادن مناصب مدیریتی به جوانان نیست. جوانان مشکلاتی مثل ازدواج و اشتغال دارند و حل مشکلات جوانان فراتر از دادن پست به آنهاست و باید از جانب دولتمردان نگاهی فراگیر به جوانان داشت و جوان‌گرایی به معنای حل مشکلات باشد.

او ادامه داد: ام‌المسائل کشور اشتغال است. اگر این مسائل حل شود باقی مسائل حل خواهد شد. بهترین توجه به جوانان این است که شغلی آبرومند برای آنها ایجاد کنیم، این بهترین روش است.

قنبری در پایان گفت: در بحث جوانگرایی باید احتیاط کرد و توجه به مساله تجربه را مورد غفلت قرار نداد. فردی که وارد سازمانی می شود تا شناختی به دست بیاورد این مهم بسیار طول می‌کشد. با توجه به نقش تجربه در ایجاد شناخت باید تجربه مدنظر قرار بگیرد.

2323

پست بعدی

امضای معاون اول رئیسی پای یک ابلاغیه مهم

د اکتبر 25 , 2021
با امضای محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، اساسنامه صندوق کارآفرینی امید اصلاح و ابلاغ شد. به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۰، به منظور رفع ابهام ها و تأمین نظر شورای نگهبان در خصوص اساسنامه صندوق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000