جزییات محموله‌های ۱۲۰ میلیون دزی واکسن وارد شده به کشور

جزییات محموله‌های ۱۲۰ میلیون دزی واکسن وارد شده به کشور

تسنیم نوشت: از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ تا کنون حدود ۱۲۰ میلیون و ۴۶۸هزار و ۲۰۶ دوز واکسن کرونا، طی ۷۳ محموله وارد کشور شد.

از تاریخ ۱۳۹۹.۱۱.۱۵ لغایت ۱۴۰۰.۸.۰۱، تعداد ۱۲۰ میلیون و ۴۶۸هزار و ۲۰۶ دوز واکسن کرونا، طی ۷۳ محموله، به شرح ذیل از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد کشور شده و پس از انجام فوری تشریفات گمرکی بصورت حمل یکسره، شبانه روزی و از پای پرواز، مستقیماً تحویل نمایندگان محترم معرفی شده از سوی وزارت بهداشت گردیده است.

شایان ذکر است واکسن های وارداتی از نوع: سینوفارم چینی به تعداد ۱۰۵ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۳۹۶ دوز (بیش از ۸۷درصد) ؛ آسترازنکای چند ملیتی به تعداد ۱۱ میلیون و ۶۹ هزار و ۲۱۰ دوز (بیش از ۹ درصد) ؛ اسپوتنیک روسی به تعداد ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۶۰۰ دوز (بیش از ۲ درصد) و بهارات هندی به تعداد ۱ میلیون و ۱۲۵هزار دوز (نزدیک به ۱ درصد) می باشد.

همچنین، از واکسن های وارده به کشور، بیش از ۱۳ میلیون دوز در مردادماه (۱۱ درصد) ، بیش از ۳۳ میلیون دوز در شهریورماه (۲۸ درصد) و بیش از ۶۰ میلیون دوز در مهرماه (۵۰ درصد) سال جاری وارد کشور شده اند و این آمار نشان می دهد ۹۰ درصد واکسن های وارده، طی سه ماهه: مرداد تا مهرماه، وارد کشور شده و ۱۰ درصد واکسن های اشاره شده، طی ۶ ماه قبل از مردادماه ، وارد کشور گردیده است.

جزییات محموله‌های ۱۲۰ میلیون دزی واکسن وارد شده به کشور

تشریفات گمرکی و ترخیص تمامی واکسن های وارده از کشورهای: چین، ژاپن، روسیه، ایتالیا، هلند، هندوستان، اتریش، لهستان، کره جنوبی و یونان در حداقل زمان ممکن، بصورت حمل یکسره و در پای پرواز انجام و این واکسن ها بقید فوریت تحویل وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی شده است.

۴۷۲۳۱

پست بعدی

همه فرهنگیان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان نمی‌شوند/ از حرکت های پوپولیستی خودداری کنیم

ی اکتبر 24 , 2021
تسنیم به نقل از دفتر اطلاع‌رسانی نماینده مردم خلخال در مجلس، نوشت:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، رتبه بندی را یکی از مطالبات جدی فرهنگیان عنوان کرد و گفت: نمایندگان با ارزش و احترامی که برای علم، دانش و فرهنگیان قائل هستند نمی توانند نسبت به وضعیت معیشت معلمان بی تفاوت باشند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000