آماده باش مدیریت بحران در پاکدشت/ زلزله نزدیک تهران

آماده باش مدیریت بحران در پاکدشت/ زلزله نزدیک تهران

ایرنا نوشت: فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: در پی وقوع زلزله ۲.۷ ریشتری امروز، پنجشنبه در پاکدشت، ستاد مدیریت بحران شهرستان به حالت آماده باش درآمد.

مهدی یوسفی جمارانی گفت: در پی وقوع زلزله ۲.۷ ریشتری پیش از ظهر امروز در شهر پاکدشت، تمامی عوامل ستاد مدیریت بحران شهرستان با تشکیل جلسه فوق‌العاده به حالت آماده باش کامل قرار گرفت.
وی افزود: هم اکنون عوامل جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و عوامل انتظامی با حضور در پایگاه‌های خود در حالت آماده باش کامل قرار دارند.
یوسفی جمارانی اظهار کرد: از مردم درخواست می‌شود تا ضمن حفظ آرامش، اخبار و اطلاعات را تنها از مراجع رسمی پیگیری کرده و به شایعات توجهی نکنند.
ساعت ۹:۴۲ دقیقه امروز زلزله‌ای به بزرگی ۲.۷ ریشتر، شهرستان پاکدشت و مناطق اطراف را لرزاند؛ وقوع زلزله در شهر پاکدشت، در مناطق از شهرستان ورامین و قرچک نیز احساس شد و برخی از مردم منازل خود را ترک کرده به خیابان‌ها و بوستانها آمدند.
پاکدشت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

انهدام اهداف سطحی توسط پهپاد کمان-12/ تجهیز کرار به بمب‌های 500 پوندی و راکت

پ اکتبر 21 , 2021
فارس نوشت: در ادامه مرحله اصلی و فاز عملیاتی دهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، عملیات رزم پهپادی توسط پهپادهای نیروی هوایی ارتش با موفقیت اجرا شد. در ادامه مرحله اصلی و فاز عملیاتی دهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، عملیات رزم پهپادی توسط پهپادهای نیروی هوایی ارتش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000