نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر اطلاعات/ 3 موضوع مهم بررسی شد

نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با وزیر اطلاعات/ 3 موضوع مهم بررسی شد

ایرنا نوشت: مسوولان جدید وزارت اطلاعات نظرات و دیدگاه‌های خود را در جمع اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تشریح کردند.

«محمودعباس زاده مشکینی» در توضیح نشست روز سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که در محل وزارت اطلاعات برگزار شد، گفت: جلسه مهم و خوبی با وزیر اطلاعات، مدیران و مسوولان وزارتخانه برگزار شد و مدیران و مسوولان جدید این وزارتخانه برنامه و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه نشست امروز همچنین تبادل نظر درباره مسائل مرتبط با امنیت و سیاست خارجی به ویژه موضوعات مرتبط با همسایگان جمهوری اسلامی از جمله افغانستان، تحولات قفقاز و مسائل مربوط به عراق مطرح شد.

وی خاطر نشان کرد: سوالات جدی از طرف اعضای کمیسیون از مدیران و مسوولان اجرایی مطرح شد و آنها بر اساس آمار و اطلاعات و متناسب با مسئولیتی که داشتند، تحلیل کرده و پاسخ دادند.

2323

پست بعدی

انواع وانت در بازار تهران چند قیمت خوردند؟

س اکتبر 19 , 2021
بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو از کاهش قیمت وانت های کاپرا در بازار و افزایش قیمت وانت های زامیاد خبر می دهد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت خودرو وانت کاپرا ۲ دو دیفرانسیل مدل ۱۳۹۹ از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000