حجت‌الاسلام سلیمی: آقایان علیه مجلس دروغ‌سازی می‌کنند

حجت‌الاسلام سلیمی: آقایان علیه مجلس دروغ‌سازی می‌کنند

فارس نوشت: عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به شایعات مطرح شده علیه مجلس گفت: متأسفانه سیاستی که در اتاق عملیات این آقایان پیگیری می‌شود یک سیاست ماکیاولیستی و دروغ‌سازی است و جالب است کسانی این شایعات را می‌سازند که خودشان خدای قراردادهای محرمانه هستند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس، در نشست علنی صبح امروز و در تذکری با اشاره به شایعه مطرح شده از سوی برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب مبنی بر «محرمانگی اموال مسئولان با تصمیم مجلس»، اظهار داشت: شایعه و دروغی که علیه مجلس ساختند، نشان می‌دهد یک اتاق عملیات مشترک علیه مجلس و دولت شکل گرفته است.

وی تأکید کرد: چنین مصوبه‌ای در مجلس وجود نداشته اما متأسفانه سیاستی که در اتاق عملیات این آقایان پیگیری می‌شود یک سیاست ماکیاولیستی و دروغ‌سازی است و جالب است کسانی این شایعات را می‌سازند که خودشان خدای قراردادهای محرمانه هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در دولت این آقایان، قراردادهای محرمانه‌ای مثل قراردادهای نفتی (IPC)، خرید هواپیما و توتال پیگیری شده است و حالا این شایعات را می‌سازند.

سلیمی افزود: توصیه می‌کنیم مردم را جدی بگیرند و بدانند مردم اسیر این فضاسازی‌ها نمی‌شوند.

23231

پست بعدی

پرفروش‌ترین فیلم‌ این روزهای سینمای آمریکا

ی اکتبر 17 , 2021
مهر نوشت: فیلم سینمایی «هالووین می‌کشد» با کسب بیش از ۵۰ میلیون دلار در صدر باکس آفیس آخر هفته قرار گرفت. مجموعه «هالووین» بیش از ۴۰ سال پس از اکران نخستین قسمت هنوز هم محبوب است و تخمین زده می‌شود جدیدترین فیلم آن یعنی «هالووین می‌کشد» با کسب بیش از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000