جزئیات گزارش سفر نظارتی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به چهارمحال و بختیاری

جزئیات گزارش سفر نظارتی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به چهارمحال و بختیاری

فارس نوشت: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به چهارمحال و بختیاری مسائل فرهنگی استان مورد بررسی قرار گرفت که از جمله چالش‌های این استان وجود دو فرهنگسرای نیمه کاره محدودیت در بهره‌مندی از سالن‌های ورزشی، کتابخانه و … بود.

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر نظارتی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای کمیسیون در این سفر چهار روزه در قالب کارگروه‌های تخصصی کمیسیون مسائل فرهنگی، ورزشی، هنر و ادبیات، میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر مسائل استان چهارمحال و بختیاری را مورد بازدید قرار دادند.

وی افزود: در پایان سفر دبیرهای کارگروه‌های تخصصی کمیسیون در نشستی با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و مدیران ادارات مربوطه، چالش‌های موجود در ا ستان در حوزه مسائل فرهنگی و راهکارهای‌شان برای رفع آن را ارائه کردند و بنا شد گزارش استاندار در مورد این مسائل در جلسه هفته آینده کمیسیون مورد بحث و بررسی و پیگیری قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از جمله مشکلات این استان وجود دو فرهنگسرای نیمه کاره بود که حدود 10 تا 12 سال است که نیمه‌کاره مانده و تکمیل نشده و همچنین برخی از شهرهای این استان سالن ورزشی که بتواند تماشاگر در آن وجود داشته باشد را ندارد.

منتظری خاطرنشان کرد: به جز مرکز استان دیگر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری از کتابخانه مناسب برخوردار نیستند و به عنوان مثال در شهر سامان که 340 شاعر دارد کتابخانه مناسبی وجود ندارد.

وی افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس به جد پیگیر حل مشکلات استان چهارمحال و بختیاری در حوزه مسائل فرهنگی، گردشگری، ورزشی و … خواهد بود و تا حصول نتیجه پیگیری‌های خود را ادامه خواهد داد.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

گفت و گوی تلفنی اسماعیلی با استاندار کرمان درباره آخرین وضعیت زلزله زرند

ش اکتبر 16 , 2021
فارس نوشت: غلامحسین اسماعیلی در تماس تلفنی با استاندار کرمان آخرین وضعیت شهر زلزله زده یزدانشهر در شهرستان زرند را بررسی کرد. غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار این استان آخرین وضعیت شهر زلزله زده یزدانشهر در شهرستان زرند را بررسی کرد. اسماعیلی بر رسیدگی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000