شما نظر بدهید/ طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی چقدر در حفظ حقوق مردم موثر است؟

شما نظر بدهید/ طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی چقدر در حفظ حقوق مردم موثر است؟

مدتی است که موضوع طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در بین افراد مختلف جامعه محل مناقشه و بحث و گفتگو شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آخرین خبرها ها آمده که با تشکیل کمیسیون مشترک طرح صیانت، این کمیسیون بر آن است تا طی هفته‌های پیش‌رو درخصوص چند و چون استفاده از شبکه‌های اجتماعی از جانب میلیون‌ها کاربر ایرانی تصمیم‌گیری کند.

در شرایطی که بحث‌های دامنه‌دار تصویب این طرح پر حاشیه، بر حجم ابهامات و متعاقبا نگرانی کاربران و بخش قابل‌توجهی از افکارعمومی افزود، تشکیل کمیسیون مشترک و تعیین‌تکلیف طرح در این کمیسیون به‌ جای صحن علنی مجلس نیز به حجم ابهامات افزوه است.

نگرانی ها بدین دلیل افزایش یافته که برخی خبرها از احتمال اعمال محدویت برای شبکه های اجتماعی خبر می دهند که در ان صورت این موضوع می تواند بر زندگی افراد تاثیرگذار باشد چرا که مردم در این شبکه ها حضور معنادار داشته و حتی فعالیت های اقتصادی و اجتماعی می کنند.

نگرانی‌ها کار را به جایی رساند که مخالفانی از درون پارلمان نیز در اعتراض نسبت ‌به این رویکرد طراحان و حامیان طرح صیانت، دست ‌به کار تدوین طرحی به ‌منظور جلوگیری از رسیدگی طرح صیانت منطبق بر اصل 85 شدند.

در چنین فضایی خبرآنلاین از مخاطبان خود می پرسد که به نظر شما "طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی چقدر در حفظ حقوق مردم موثر است؟"

شما می توانید در زیر همین خبر نظر خود را بنویسید

2323

پست بعدی

این ماده غذایی برای کاهش افسردگی و وقوع مرگ زودرس مفید است

س اکتبر 12 , 2021
ایسنا نوشت: قارچ‌ها به دلیل مزایای زیادی که برای سلامتی دارند، خبرساز شده‌اند. نتایج تحقیقات جدید به رهبری دانشکده پزشکی هرشی پنسیلوانیا نشان می‌دهد که این غذاهای فوق‌العاده، نه تنها خطر ابتلا به سرطان و مرگ‌زودرس را کاهش می‌دهند بلکه ممکن است برای سلامت روان افراد نیز مفید باشند. محققان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000