پیام تسلیت آقای رئیسی به مناسبت درگذشت همسر امام موسی صدر

پیام تسلیت آقای رئیسی به مناسبت درگذشت همسر امام موسی صدر

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت مرحوم پروین خلیلی همسر بزرگوار امام موسی صدر بنیانگذار مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و جنبش امل: این بانوی فداکار و یار وفادار امام موسی صدر همواره ادامه‌دهنده و مروج راه و آرمان والای همسر خود بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،متن پیام تسلیت سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ضایعة درگذشت اسوه صبر و مقاومت مرحومه پروین خلیلی همسر بزرگوار امام موسی صدر، بنیانگذار مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و جنبش امل موجب اندوه و تألم خاطر شد.
این بانوی فداکار و یار وفادار امام موسی صدر که همواره ادامه دهنده و مروج راه و آرمان والای همسر خود بود، پس از سال ها چشم انتظاری به دیار باقی شتافت و نام و یادی نیکو و ماندگار از خود برجا گذاشت.
اینجانب مصیبت وارده را به خاندان شریف صدر و خلیلی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحومه علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز ایشان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سیدابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

2323

پست بعدی

سکانسِ محبوب فتحعلی اویسی در «ولایت عشق»

پ اکتبر 7 , 2021
ایسنا نوشت: شبکه یک سیما در سالروز شهادت امام رضا (ع)، نسخه‌ای سینمایی از مجموعه «ولایت عشق» را روی آنتن می‌برد. مجموعه «ولایت عشق» به کارگردانی و نویسندگی مهدی فخیم‌زاده، محصول سال ۷۹ تلویزیون است که مرحوم فتحعلی اویسی هم در آن ایفای نقش داشته است. نسخه‌ای سینمایی از این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000