اعلامِ برنامه نمایش فیلم‌های جشنواره کودکان و نوجوانان در تهران

اعلامِ برنامه نمایش فیلم‌های جشنواره کودکان و نوجوانان در تهران

سینما فرهنگِ تهران، هر روز با دو سالن و در پنج سانس، میزبانِ نمایشِ آثار سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جدول برنامه نمایش آثار در خانه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در تهران، منتشر شد.

بر اساس برنامه نمایش در سینما فرهنگ۱ (خانه اجرایی جشنواره در تهران)، آثار بخش مسابقه فیلم‌های بلند ایرانی و وب‌سری در سه سانس ۱۴، ۱۶:۳۰ و ۱۹ به‌نمایش درمی‌آیند.

همچنین در سالن شماره ۳ سینما فرهنگ، در سانس اول (ساعت ۱۵) فیلم‌های کوتاه داستانی و پویانمایی و در سانس دوم و سوم (۱۷ و ۱۹) آثار مناسب‌سازی شده برای ناشنوایان و نابینایان اکران خواهند شد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.

۵۷۵۷

پست بعدی

از رفتن محمد خدادی، نه اصول‌گرایان و نه اصلاح‌طلبان، خوشحال نیستند

س اکتبر 5 , 2021
عصر ایران نوشت: دوران حضور محمد خدادی در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به پایان رسید. این یک رسم دیرین است که با آمدن دولت جدید، آدم‌های تازه‌ای بر کرسی‌های مدیریت تکیه می‌زنند و باید با قدیمی‌ها خداحافظی کرد. محمد خدادی اما از آن دسته مدیرانی بود که شاید هم اصول‌گرایان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000